سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اعتراض حزب اصلاحات به شورای سیاستگذاری حزب مشارکت/کنگره 10 بهمن برگزار می‌شود


حجت‌الاسلام محمدزارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم با اشاره به جلسه شورای مرکزی تشکل متبوعش اظهار داشت: در این جلسه مقرر شده است تا کنگره سالانه حزب مردمی اصلاحات، دهم بهمن ماه با حضور همه اعضای حزب از سراسر کشور و شخصیت های سیاسی برگزار شود.

وی ادامه داد: در مورد لیست انتخاباتی تهران نیز تصمیم بر این شده که از افراد سرشناس و معروف 10 درصد در لیست استفاده شود و لیست بیشتر از نیروهای متخصص، متعهد، جوان و کارآمد شکل بگیرد و حداقل 20 درصد لیست را هم به بانوان اختصاص داده‌ایم و در لیست کاندیداهایی که در تهران از اعضای شورای مرکزی کاندیدا شدند را مورد حمایت قرار دهیم.

دبیرکل جزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه در تهران لیست خبرگان حزب مردمی اصلاحات حداکثر 5 نفر خواهد بود، یادآور شد: در این جلسه مقرر شد تمامی ستادها در استان‌ها، شهرستان‌ها و تهران تا تأیید صلاحیت کاندیداها صبر کرده و بعد از آن لیست را تکمیل کنند.

فومنی با بیان اینکه نگرانی حزب مردمی اصلاحات در مورد رد صلاحیت‌ها وجود دارد، خاطرنشان کرد: حزب مردمی اصلاحات همچنان اعتراض خود را به شورای سیاستگذاری حزب مشارکت اعلام می‌دارد.

انتهای‌پیام/


ویدیو مرتبط :
انیمه هیولا قسمت 8دختران ترسناک (حزب حزب حزب!)