فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



سرانجام مبهم نشریه «در دری»/ بودجه حرف اول را می‌زند


ابوطالب مظفری سردبیر نشریه «در دری» در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس پیرامون این مطلب که چرا این نشریه منتشر نمی‌شود توضیح داد:متاسفانه یک سال و نیم است که به دلیل نداشتن بودجه نشریه در دری منتشر نمی‌شود.

وی در پاسخ به اینکه مشکل بودجه است؟ تاکید کرد: بله، ما حتی مطالب شماره جدید را هم آماده کرده‌ایم اما نداشتن هزینه برای انتشار مشکلاتی بوجود آورده است.

سردبیر «در دری» در ادامه با اشاره به برگزاری شب شعر به مناسبت میلاد پیامبر(ص) ابراز داشت: «ستاره احمد» عنوان شب شعری است که در مشهد مقدس به یمن فرارسیدن هفته وحدت در فرهنگسرای غدیر مشهد برگزار می‌شود.

اما برای ادامه مسیر انتشار نشریه در دری با علیرضا قزوه نیز تماس گرفته شد، وی با بیان اینکه نه تنها این نشریه بلکه برای انتشار برخی مجلات از جمله «شعر» شاهد توقف هستیم گفت: به دلیل مشکلات بودجه فعلا شاهد توقف انتشار برخی نشریات هستیم.

گفتنی است، حوزه توزیع این نشریه در کل جهان به ویژه در سه کشور ایران افغانستان و تاجیکستان عنوان شده بود، البته عنوان شده بود به نسبت حدود یک سوم نشریه به ادبیات تاجیکستان و حدود بیش از یک سوم به ادبیات معاصر افغانستان و مابقی به ادبیات ایران اختصاص یابد.

البته پیش از این اعلام شده بود که سایت «در دری» فعال است و تلاش برای احیای است. چرا که این نشریه در گسترش فرهنگ فارسی زبانان این نشریه نقش مهمی دارد، زیرا آثار افغان‌ها را به تاجیک‌ها و آثار تاجیک‌ها را به افغان‌ها معرفی می‌کند.

انتهای پیام/و

 

http://fna.ir/16Y173


ویدیو مرتبط :
این زن حرف نمی زند