ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جهانبخش: امیدوارم در تیم ملی تأثیرگذار باشم


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.16 - 09:20

جهانبخش: امیدوارم در تیم ملی تأثیرگذار باشم

کاپ/ مهاجم ایرانی آلکمار گفت:خوشحالم دوباره فرصت حضور در تیم ملی را پیدا می کنم.
علیرضا جهانبخش درباره رویارویی تیمش مقابل آکزبورگ در لیگ اروپا اظهار داشت:آگزبورگ هم اکنون شرایط مناسبی در بوندس‌لیگا ندارد اما فصل قبل موفق شد پنجم شود به لیگ اروپا برود.آگزبورگ در خانه یک تیم قدرتمند بود و از شرایط میزبانی استفاده کرد.هر چند ما می‌توانستیم حتی با تساوی زمین را ترک کنیم و یک امتیاز مهم از این بازی بگیریم.
وی درباره نخستین تجربه حضورش در ترکیب ثابت آلکمار در لیگ اروپا و ضربه ای که به تیر دروازه حریف زد گفت:در مجموع عملکردم بد نبود و توانستم خواسته‌های سرمربی را اجرا کنم. واقعا حیف شد که نتوانستیم از این بازی دست پر خارج شویم.خودم هم افسوس می‌خورم که گل نزدم.در آن صحنه دو بر یک عقب بودیم و من هم تلاش کردم به توپ برسم اما خیلی حیف شد چون 5 سانتی متر کم آوردم.
جهانبخش درباره حضورش در تیم ملی اظهار داشت:خوشحالم دوباره فرصت حضور در تیم ملی را پیدا می کنم.امیدوارم بتوانم در تیم کشورم تاثیرگذار باشم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
گفتگو با جهانبخش درباره تیم ملی امید