گل‌محمدی: با دیدن چهره خسته بازیکنانم در رختکن خجالت کشیدم/ این مساوی کمتر از برد نبود


سرمربی ذوب آهن گفت: وقتی در رختکن چهره‌های خسته بازیکنانم را دیدم خجالت کشیدم.

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی تیمش مقابل صبای قم اظهار کرد: بازی بسیار خوبی را مشاهده کردیم و تیم ما تمام تلاشش را کرد و در پایان به تساوی رسید.

وی با اشاره به اینکه از بازیکنانش رضایت دارد افزود: بازی را خوب شروع کردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. اما هرچقدر بازی به پایان خود نزدیک می‌شد، بازیکنان ما از شدت خستگی افت می‌کردند و پتانسیل واقعی خودشان را نشان ندادند.

وی خاطرنشان کرد: مسیری که از عمان تا ایران دو ساعت طول می‌کشد را ما 15 ساعت در راه بودیم و تنها دو روز برای ریکاوری فرصت داشتیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم چرا که جانانه بازی کردند و زمانی که در پایان بازی در رختکن رفتم و چهره‌های خسته آن‌ها را دیدم خجالت کشیدم.

گل‌محمدی ادامه داد: این تساوی برای من کمتر از برد نبود چرا که بازیکنانم با تلاش و همدلی بسیاری بازی کردند و دست تک تک بازیکنانم را می‌بوسم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن افزود: انتظار بیشتری از کارخانه ذوب آهن داریم. دوست ندارم راجع به مشکلات صحبت کنم اما امیدوارم حمایت بیشتری از این تیم شود.

وی در مورد پاس‌های اشتباه زیاد بازیکنان ذوب آهن گفت: این پاس‌های اشتباه بر روی فشاری بود که حریف به ما وارد می‌کرد و در پایان بازی پاس‌های اشتباه ما بیشتر شد چرا که خستگی در ساق‌های بازیکنانم نمایان شده بود.

گل‌محمدی در مورد اینکه چرا ذوب آهن در لیگ قهرمانان و جام حذفی بازی متفاوت‌تری نسبت به لیگ برتر فوتبال انجام می‌دهد گفت: انگیزه در هر جامی برای بازیکنان متفاوت بود. اما بودن برای یک تیم ایرانی در سه جبهه و سه جام بسیار سخت است. ذوب آهن تیم جوان و جویای نامی است و انتظار اینکه در لیگ برای قهرمانی بجنگیم در جام حذفی هم همین گونه و به عنوان سرگروه جام باشگاه‌های آسیا به دور بعد صعود کنیم بسیار سخت بود و مقداری باید از این توقعات را کم کرد. به نظرم نتایجی که در لیگ گرفته‌ایم عادی است و جای انتقادی وجود ندارد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن افزود: ذوب آهن سه هفته آینده خود را بدون هر گونه تعصبی و شرافتمندانه بازی خواهد کرد.

او تصریح کرد: این تیم تمام تلاشش را می‌کند تا جایگاه چهارم خود را در لیگ برتر تثبیت کند اما اگر نشد، تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در جام حذفی عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم تا بتوانیم سهمیه بگیریم و باز هم اگر نشد می‌توانیم در فینال جام باشگاه‌های آسیا قهرمان شویم و به صورت مستقیم در لیگ قهرمانان سال آینده حضور داشته باشیم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
واقعا خجالت کشیدم