سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



واکنش تند حماس به اظهارات محمود عباس در مورد همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی


واکنش تند حماس به اظهارات محمود عباس در مورد همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی میزان/ سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به اظهارات رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی در مورد همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه الاقصی؛ "سامی ابوزهری" در واکنش به اظهارات رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی در مورد هماهنگی امنیتی و مذاکره با رژیم صهیونیستی گفت: این اقدام فاجعه بار است و یک ضربه از پشت به انتفاضه فلسطینیان محسوب می شود.
وی با اشاره به اینکه همکاری امنیتی با اشغالگران و ادامه هماهنگی با رژیم صهیونیستی بازی با سرنوشت فلسطینیان است، از گروه های فلسطینی خواست تا موضعی قاطع در مورد اظهارات محمود عباس اتخاذ کنند.
سخنگوی حماس در بخش دیگری از اظهاراتش تاکید کرد: اینگونه سخنان خللی در انتفاضه ایجاد نمی کند و انتفاضه تا تحقق اهدافش ادامه خواهد یافت.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
تضعیف حماس...هدف رژیم صهیونیستی****