سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یک رندر ویدیویی از الجی جی ۵ (LG G5)‌ بر اساس شایعات و تصاویر


3D-renders-of-the-LG-G5-made-by-Techconfigurations-from-diagrams-of-the-phone-and-cases-for-the-device

شایعات هیجان انگیزی درباره الجی جی ۵ وجود دارد که در صورت به واقعیت پیوستن آن ها، باید شاهد یک دستگاه وسوسه برانگیز باشیم. در ادامه شایعات درباره تغییر طراجی چهارمین عضو سری G الجی، امروز یک رند ویدیوی از آن طراحی احتمالی منتشر شده است که دیدنش خالی از لطف نیست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این رندر را با هم ببینیم.

3D-renders-of-the-LG-G5-made-by-Techconfigurations-from-diagrams-of-the-phone-and-cases-for-the-device (3)

اگر شایعات صحیح باشند، الجی جی ۵ یا هر نام دیگری که اسمش را بگذارند، دارای دو دوربین در پشت خواهد بود. نکته مهم درباره این تغییر تغییر موضع الجی درباره جایگاه دکمه های تنظیم حجم صدا و قفل دستگاه است. الجی از مدل G2 تصمیم گرفت طراحی جدیدی را قرار دادن دکمه های فیزیکی کنترلی در پشت دستگاه را امتحان کند که به نظر می رسد پس از 3 نسل و رسید به الجی جی 4، زیاد از بازخورد کاربران راضی نبوده است و تصمیم دارد به حالت سنتی بازگردد. به نظر ما این موضوع خوبی است اما برخی طرفداران الجی این را نمی پسندند، چرا که به آن عادت کرده اند.

3D-renders-of-the-LG-G5-made-by-Techconfigurations-from-diagrams-of-the-phone-and-cases-for-the-device (1)

تغییر دیگری که در فروش LG G5 تاثیر مستقیمی خواهد داشت، تغییر در جنس بدنه است، احتمالا الجی با بدنه آلومینیومی وارد سال 2016 شود که مسلما یک تغییر مثبت بزرگ برای پرچمدار جدیدش خواهد بود. Technoconfigurations یک رند 3 بعدی از الجی جی ۵ بر اساس شایعات وجود طراحی کرده است که در ادامه به تماشای آن دعوتتان می کنیم:

از مشخصات احتمالی الجی جی ۵ می توان به نمایشگر QHD به اندازه 5.6 اینچی اشاره کرد. چیپست اسنپدراگون 820 با 4 هسته پردازنده مرکزی و Adreno 530 در کنار 4 گیگابایت حافظه داخلی مشخصاتی است که تقریبا همه پرچمدارهای سال 2016 خواهند داشت و الجی جی ۵ هم از این قاعده مستثنی نیست. دوربین های همانند الجی جی ۴ هستند، ۱۶ و ۸ مگاپیکسل برای عقب و ۸ مگاپیکسل برای جلو. با توجه به دوربینه بودن در عقب، احتمالا تمرکز ویژه ای بر ویرایش تصویر پس از ثبت وجود داشته باشد. به نظر می رسد که لرزشگیر OIS هم که الجی سابقه طولانی در استفاده از آن دارد در جی ۵ وجود داشته باشد.

ضخامت بدنه کمی باریک تر از نسل قبلی و حدود 8.2 میلی متر است که به نظر ما ضخیم است، البته برای این رده پرچمدارها. پورت USB هم Type-C است که کاملا مورد انتظار بود.

نظر شما درباره الجی جی ۵ احتمالی چیست؟

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید

سینا عطاییتوسط سینا عطایی

سلاممهندس شیمی، سردبیر و طراح مجله هندسه کیمیا هستم و عاشق موشکافی هر گجتی که پا به دنیا گذاشته باشه، البته اگر دوست دارید از دستم خلاص بشید یه 5D mark III بدید دستم :)

ای میل من: [email protected]اینستاگرام: sina_ataie

مشاهده همه مطالب سینا عطایی


ویدیو مرتبط :
رندر سه بُعدی آیفون 5 بر اساس شایعات فعلی