سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



با ویژگی به اشتراک گذاری آلبوم در گوگل بیشتر آشنا شوید


با ویژگی به اشتراک گذاری آلبوم در گوگل بیشتر آشنا شوید

همانطور که می دانید کمپانی گوگل به تازگی دستگاه های Nexus جدید خود را راهی بازار کرده است و اینطور که پیداست این کمپانی در صدد بر آمده تا از یک ویژگی جنجالی برای خانواده ها پرده برداری کند آن هم ویژگی به اشتراک گذاری آلبوم است که واقعا ایده جالبی است.

تک24/ همانطور که می دانید کمپانی گوگل به تازگی دستگاه های Nexus جدید خود را راهی بازار کرده است و اینطور که پیداست این کمپانی در صدد بر آمده تا از یک ویژگی جنجالی برای خانواده ها پرده برداری کند آن هم ویژگی به اشتراک گذاری آلبوم است که واقعا ایده جالبی است. با این ویژگی شما می توانید بیشتر رویداد های زندگی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. این ویژگی مربوط به بخش تصاویر گوگل می شود و همانطور که از اسمش پیداست شما می توانید یک آلبوم به اشتراک بگذارید و بعد از آن افراد دیگر می توانند به آلبوم شما تصاویر و فیلم های جدیدی اضافه کنند.

البته این ویژگی از یکسری امکانات مستثنی است، آن هم این است که شما نمی توانید در یک آلبوم به اشتراک گذاشته شده نظر بگذارید و یا آنرا لایک کنید و شما تنها قادربه دانلود و مشاهده آن خواهید بود. جالب است بدانید که تصاویر به ترتیب زمانی در آلبوم به نمایش در می آیند، بنابراین شما به راحتی می توانید متوجه شوید که کدام یک از تصاویر جدید است. خوشبختانه این ویژگی هیچ نقصی ندارد ولی چیزی که خیلی از ما را شکه کرده است این است که چگونه کمپانی گوگل به این سرعت این ویژگی ها را اضافه کرده است! به نظر شما چگونه ممکن است؟!

طبق گفته کمپانی گوگل، این ویژگی در قالب یک بروزرسانی برای Android, iOS و وب منتشر خواهد شد، انتظار می رود که انتشار این بروزرسانی چند روزی طول بکشد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
با ویژگی های ویندوز ۸ آشنا شوید