سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



همایش بیماری های خاص و پیوند اعضا در اندیمشک برگزار شد


نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در این همایش با تاکید بر توجه به بیماران خاص گفت:این قشر با توجه به شرایط خاصی که دارند نیازمند توجه بیشتر هستند.
صید عیسی دارایی افزود: مشکلاتی در حوزه بهداشت و درمان داریم که وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی باید در این خصوص توجه بیشتر داشته باشد.
رییس انجمن بیماری های خاص اندیمشک هم گفت:اگر بتوانیم تعدادی از بیماران خاص که توانایی کار دارند را شاغل کنیم بخش زیادی از مشکلات آنان حل خواهد شد.
علی مراد جعفری افزود:قرار بود درمانگاه تخصصی بیماران خاص در اندیمشک راه اندازی شود که زمین آن هم مهیا شده بود اما به دلیل برخی مشکلات تاکنون انجام شده است.
امین محمد پور روانشناس و استاد دانشگاه گفت:تغییر باورهای ذهنی یکی از موثرترین عوامل در داشتن روحیه برای مقابله با بیماری است.
وی اظهار کرد:تقویت افکار منفی در ذهن، عامل تشدید بیماری بوده و رشد طبیعی زندگی و بهره مندی از یک زندگی عادی را از افراد می گیرد.
این روانشناس افزود:لبخند و ورزش از اولویت های زندگی هستند که اهتمام به آنها می تواند بستر داشتن زندگی موفق و دور کردن بیماری ها را برای همه فراهم آورد.
این همایش با همت اداره ورزش و جوانان و انجمن بیماری های خاص و تالاسمی برگزار شد.
در این همایش که با حضور جمعی از اعضای انجمن تالاسمی کشور،مسوولان تالاسمی خوزستان، اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و جمعی از بیماران برگزار شد در خصوص بیماری های خاص و تالاسمی در اندیمشک بحث و تبادل نظر شد.
تجلیل از جمعی از پرستاران و اعضای بخش تالاسمی بیمارستان اندیمشک از برنامه های جانبی این همایش بود.
7281/ 6037

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مرگ مغزی - پیوند اعضا