سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



چهار کشته و دومجروح در تصادف سواری پراید با کامیونت در مانه وسملقان


به گزارش ایرنا، سرهنگ'علیرضا حسین زاده' رئیس پلیس راه استان خراسان شمالی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: یک دستگاه سواری پراید در کیلومتر 70 محور فرعی'قره میدان' شهرستان مانه و سملقان با یک دستگاه کامیونت آذرخش به شدت برخورد کرد که بلافاصله مأموران پلیس راه 'چمن بید' جهت بررسی موضوع در محل حادثه حاضر شدند.
به گفته وی ، در این سانحه، راننده سواری پراید و سه نفر از سرنشینان به علت شدت جراحات وارده ناشی از تصادف جان خود را از دست داده و دو سرنشین دیگر این خودرو به دلیل مجروح شدن توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.
رئیس پلیس راه استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس راه علت اصلی این تصادف را بی احتیاطی راننده کامیونت آذرخش به علت انحراف به چپ نسبت به سواری پراید اعلام کردند.
سرهنگ حسین زاده در پایان به رانندگان توصیه کرد: با توجه به اینکه محورهای فرعی دو طرفه و معمولا کم عرض است، رانندگان با احتیاط بیشتری رانندگی و از هر گونه انحراف به چپ ناگهانی خودداری کنند.
س.1744/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تصادف هولناک پراید و زانتیا با پنج کشته