ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تصمیماتم در چارچوب محدودیت‌های حرفه‌ای و اخلاقی بوده/با دخالت در وظایفم ناگزیر به اقدام می‌شوم


به گزارش خبرگزاری فارس، کارلوس کی‌روش پس از اظهارات اخیر نصرالله سجادی معاون وزارت ورزش، در واکنش به این صحبت‌ها مطالبی را به شرح زیر منتشر کرد.

بعد از صحبت‌های معاون محترم وزارت ورزش جناب آقای دکتر سجادی و با کمال احترام و ادب توضیحات ذیل به منظور شفاف سازی ضروری به نظر می رسد:

1-این وظیفه و مسوولیت حرفه ای اخلاقی یک مربی فوتبال یا هر رشته دیگر چه خارجی و چه داخلی است که تمام و کمال مسوولیت های مرتبط به انتخاب بازیکنان و شرایط تیمی و "آماده سازی" بازیکنان و تیم را عهده‌دار باشد.

2-مساله ای که باعث دخالت یا تضعیف وظایف مورد اشاره شود، مربی را در راستای وظایفش ناگزیر به تصمیم گیری و انجام اقدامات لازمه مطابق با قرارداد حرفه ای می‌کند. (بند یک، پاراگراف یک و دو، قرارداد فی مابین فدراسیون فوتبال ج.ا.ا و کارلوس کی روش)

3-همانطور که واضح و روشن است همواره تصمیمات و اقداماتم را بر اساس قرارداد فی مابین و در چارچوب محدودیتهای حرفه ای و اخلاقی انجام داده و طبق روال همیشه وظایفم را در راستای حمایت و حفاظت از بهترین شرایط و منافع بازیکنان، انتخاب تیم و "آماده سازی" بازیکنان و تیم ملی انجام داده ام.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، نصرالله سجادی روز گذشته در مجمع فدراسیون تکواندو در واکنش به استعفای کارلوس کی‌روش گفته بود: من راجع به مربی خارجی صحبت کنم بهتر است. مربیان خارجی وقتی می‌آیند قرارداد ثبت می‌کنند و بر حسب قرارداد همه موارد آن‌ها مشخص است. در رشته‌های والیبال، هندبال، فوتبال، بسکتبال و واترپلو مربی خارجی داریم و قرارداد حرفه‌ای دارند و همه موارد در این قرارداد مشخص است. من فکر می‌کنم در درجه اول همه مدعیان خارجی این را می‌گویند. در چارچوبی که فدراسیون قرارداد دارند حرکت کنند. اگر یک زمانی خارج از چارچوب بیایند آن کسی که قرارداد دارد را امضا کرده فدراسیون است. فدراسیون باید دخالت کند و موضوع را مدیریت کند. در موضوع فوتبال فکر می‌کنم فدراسیون فوتبال موضوع را رها کرده و مدیریت نمی‌کند. باید مدیریت کند و زودتر جمع کند. 

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/AJ4OQ2


ویدیو مرتبط :
دانلود مبانی و چارچوب نظری، پیشینه تحقیق داخلی و خارجی در مورد مکاتب اخلاقی