سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سومین پایگاه فوریت های پزشکی شهرستان جوانرود به بهره برداری رسید


به گزارش خبرنگار ایرنا رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کرمانشاه در آیین افتتاح این پایگاه گفت: تاکنون 54 پایگاه فوریت های پزشکی در استان فعال است و هفته آینده نیز پایگاه فوریت های پزشکی بین جاده ای در بخش ازگله از توابع شهرستان ثلاث باباجانی به بهره برداری می رسد.
دکتر صائب مدرسی افزود: چند دستگاه آمبولانس نیز برای پایگاه فوریت های پزشکی بین جاده ای در استان و منطقه اورامانات اختصاص داده ایم.
وی در پایان گفت: از مسئولان قول گرفتیم که دوباره سرویس اورژانس هوایی منطقه اورامانات را برقرار کنند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان جوانرود نیز گفت: با توجه به شرایط و موقعیت خاص محور مزران به جوانرود راه اندازی پایگاه فوریت های پزشکی بین جاده ای نیاز ضروری این منطقه است.
دکتر ژیلا منوچهری افزود: پایگاه فوریت های پزشکی بین جاده ای مزران هم اکنون افتتاح و با نیرو و امکانات و یک دستگاه آمبولانس آماده ارائه خدمت به مردم منطقه بخش کلاشی است.
وی تصریح کرد: برای راه اندازی این پایگاه فوریت های پزشکی چهار میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه شده است.
شهرستان جوانرود با 74 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سیستم فوریت های پزشکی