سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



چاپ نخستین کتاب عکس اهدای عضو جهان/ برگزاری گالری آثار تصویری در نیاوران


فرحناز صادق بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس اظهارداشت: واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای اولین بار در جهان اقدام به تهیه مجموعه عکس‌هایی نفیس و هنری از فرآیند اهدای عضو کرده است.

وی افزود: گالری عکس‌های این مجموعه نفیس که توسط خانم "شقایق مرادیان نژاد" عکاسی شده است از پنجم تا هفتم دی ماه سال‌جاری درگالری شماره 1 فرهنگ‌سرای نیاوران از ساعت 10 صبح تا 8 شب به نمایش گذاشته می‌شود.

 رئیس واحد فراهم آوری اعضا مرکز پزشکی مسیح دانشوری ادامه داد: مراسم اختتامیه گالری ساعت 16 روز دوشنبه 7 دی ماه در فرهنگ‌سرای نیاوران با حضور پزشکان، هنرمندان و ورزشکاران برگزار خواهد شد همچنین در نهایت عکس‌های این مجموعه نفیس در اولین کتاب عکس اهدای عضو جهان توسط انتشارات سوره مهر چاپ می‌شود.

صادق بیگی خاطر نشان کرد: در این کتاب مصور که به زودی منتشرخواهد شد، 42 تصویر از مراحل اهدای عضو، بخشندگان زندگی، گیرندگان عضو و لیست انتظار چاپ شده است.

 رئیس واحد فراهم آوری اعضاء مرکز پزشکی مسیح دانشوری عنوان داشت: بازدید از این گالری برای عموم مردم آزاد است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/EHAZE6


ویدیو مرتبط :
گزارش گالری گشت از آثار رئوف فلاح در گالری نقش جهان