معرفی اعضای گروه ساماندهی اکران کودک و نوجوان


پیش از این دبیر شورای راهبری و سیاستگذاری سینمای کودک و نوجوان و مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی ضمن حضور در یکی از جلسات شورای صنفی اکران، از تصویب و اجرای طرح اکران فیلم‌های کودک و نوجوان در برخی سینماهای تهران و شهرستان‌ها خبر داده بودند.

اعضای گروه ساماندهی اکران فیلم‏های کودک و نوجوان از سوی علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی معرفی شدند.

به گزارش عصرایران به نقل از ایلنا، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و عضو شورای راهبری و سیاست گذاری سینماهای کودک و نوجوان، طی حکمی آقایان فرزاد اژدری، احمدرضا براتی و جلیل اکبری صحت را به عنوان اعضای کارگروه هماهنگی و اجرای طرح ساماندهی اکران فیلم‌های کودک و نوجوان منصوب کرد.

در متن حکم تابش، خطاب به اعضای کارگروه اکران فیلم‌های کودک و نوجوان آمده است:

نظر به اهمیت و ویژگی‏های مخاطبان سینماهای کودک و نوجوان و لزوم اعتنا به نیازهای فرهنگی، هنری و تفریحی این دو قشر تاثیر گذار در آینده کشور و همچنین با توجه به ضرورت ایجاد شرایطی که تحت آن سیاست‏های حمایتی و هدایتی سینمای ملی ایران امکان تحقق و تداوم یابند، بنیاد سینمایی فارابی در همسویی با برنامه جامع «شورای راهبری و سیاستگذاری سینماهای کودک و نوجوان» و همچنین با هدف توجه توأمان به چرخه‏های تولید، تبلیغ، اکران و جشنواره‏های مرتبط، که بهره‏گیری از تأثیرات هر یک از این چهار بخش بر سه بخش دیگر باید مورد دقت قرار گیرند، جنابعالی را با توجه به گرایش‏‌ها و تجاربی که در این حوزه داشته‏اید، به عنوان عضو کارگروه بازاریابی، تبلیغ و اکران فیلم‏های کودک و نوجوان منصوب می‌‏کنم.

انتظار می‌‏رود در تعامل مستمر با دبیر محترم شورای راهبری و سیاستگذاری سینمای کودک و نوجوان، جهت نیل به اهداف شورا و اجرای مفاد طرح ساماندهی به اکران فیلم‏هایی کودک و نوجوان که از سوی شورا در اختیار شما قرار گرفته است، برنامه نمایش فیلم‏های کودکان و نوجوانان در اسرع وقت و در سطح کشور، اجرایی شود.

بدیهی است کلیه بخش‏های مرتبط در بنیاد سینمایی فارابی، با همدلی و همکاری، جهت عملیاتی شدن برنامه ‏های اکران این دو نوع سینما، در کنار شما خواهند بود.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‏‌‏گیری از تمامی استعدادهای نهفته در نهادهای مختلف در سطح کشور، به ویژه مراکزی که دارای انگیزه مقدسِ خدمت به جریان‏های فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان جامعه هستند، گام‏های بلندی در این عرصه بردارید و سینمای ایران شاهد استقبال چشمگیر خانواده‏های ایرانی از دستاوردهای ماندگار این طرح باشد.

پیش از این دبیر شورای راهبری و سیاستگذاری سینمای کودک و نوجوان و مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی ضمن حضور در یکی از جلسات شورای صنفی اکران، از تصویب و اجرای طرح اکران فیلم‌های کودک و نوجوان در برخی سینماهای تهران و شهرستان‌ها خبر داده بودند.


ویدیو مرتبط :
بازگشت گروه مستندسازی! معرفی اعضای جدید گروه