ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



معارفه سرپرست فدراسیون جودو/ گواری: جودو همطراز کشتی است


به گزارش ایرنا، این مراسم با حضور نصرالله پریچهره نماینده وزارت ورزش و جوانان، آرش میراسماعیلی نایب رییس، غلامحسین علمی دبیر و صدیقه کعبی زاده نایب رییس بانوان فدراسیون جودو برگزار شد.
احمد گواری بعد از معرفی به عنوان سرپرست فدراسیون جودو با تقدیر از تلاش هایی که در مدت زمان کوتاه حضور رشیدخدابخش به عنوان سرپرست فدراسیون انجام شد، گفت: آمده ام تا با کمک بزرگان و خانواده جودو، ماموریت اصلی ام که حضور موفقیت آمیز این رشته در المپیک است را با آرامش هدایت و مدیریت کنیم. ضمن اینکه ماموریت مهم تر ما برگزاری مجمع انتخابات به بهترین و سالم ترین شکل ممکن است.
وی افزود: در سایر فدراسیون ها نیز که ماموریت برگزاری مجمع را داشتم، همین هدف را دنبال کردم و اکنون که لحظه حساسی برای ورزش جودو و کاروان المپیکی ایران است، وظیفه بنده سنگین تر خواهد بود.
مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی، افزود: همیشه جودو را هم ردیف کشتی می بینم و براین باورم که جودو اگر از همان ابتدا بهتر و به دور از حاشیه ها پیش می رفت می توانست در بسیاری از میادین مهم مثل المپیک و بازیهای آسیایی بار بزرگی را از روی دوش ورزش در کنار کشتی بردارد.
نصرالله پریچهره نماینده وزارت ورزش و جوانان نیز ضمن معرفی سرپرست جدید فدراسیون جودو، گفت: قرار بود در این مراسم رشید خدابخش هم حضور داشته باشد که اینگونه نشد و همین جا از زحمات و تلاش های ایشان قدردانی می کنیم.
وی گفت: احمد گواری نیاز به معرفی ندارد، چون ایشان را به خوبی می شناسیم که از چهره های برجسته و از کارشناسان با تجربه و خبره ورزش ایران است.
رشید خدابخش سرپرست پیشین فدراسیون جودو به دلیل ثبت نام برای احراز پست ریاست این فدراسیون از سمت خود استعفا کرد تا احمد گواری جایگزین شود.
ورزشی**3783** 1701

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مصاحبه ی رئیس فدراسیون جودو