سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بیش از 90 درصد وام های کمیته امداد منجر به اشتغال می شود


به گزارش ایرنا پرویز فتاح روز دوشنبه در دیدار صمیمی با امامان جمعه، نمایندگان مردم سیستان درمجلس، فرمانداران، مسئولان وشماری ازمردم منطقه اظهارداشت: زجر تدریجی، زندگی با مشقت، عشق و دلدادگی مردم سیستان آنقدر قیمت دارد که باید مسئولان برای این منطقه فداکاری کنند.
وی با اشاره به سفر سه روزه خود به سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به مشکلات حاکم بر سیستان، دولت باید با نگاه ویژه برای بهبود وضعیت زندگی مردم این منطقه تلاش کند.
وی تقویت روحیه «ما کارمند نیستم بلکه مسئولیت شرعی داریم» را در میان کارمندان کمیته امداد امام خمینی(ره) خواستار شد.
وی با بیان اینکه افزون بر 90 درصد از وام های پرداختی ازسوی کمیته امداد امام خمینی(ره) منجر به اشتغال می شود، تاکید کرد: این نهاد نمی تواند وظایف بخش های مختلف نظام را بر عهده گیرد زیرا ساز و کارش اینگونه تعریف نشده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ازتلاش دولت درهمراهی با این نهاد قدردانی کرد و گفت: اصلی ترین منبع مردم هستند و هر اندازه مردم به کمیته امداد کمک کنند بهتر می توان افراد تحت پوشش را مورد حمایت قرار داد.
فتاح از علما و روحانیان خواست تا مردم را برای پرداخت انفاق تشویق و ترغیب کنند.
وی از سفر تمام کارمندان رسمی و قراردادی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور به عتبات عالیات خبر داد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: امسال پس از ابلاغ اعتبارات، 800 شغل با 80 میلیارد ریال اعتبار در منطقه سیستان ایجاد شده است.
رضا اصلی شهرکی افزود: اقدامات و اهدافی که از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) در پنج شهرستان منطقه سیستان انجام شده به گواهی گزارشات موفق بوده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با سفر به منطقه سیستان ابتدا از دو طرح پرورش مرغ بومی شهرستان هامون دیدن و در نشست با امامان جمعه، فرمانداران، مسئولان، مردم و کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) زابل شرکت کرد.
7317/3042/6081/1352

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ایجاد بیش از دو هزار طرح اشتغال توسط کمیته امداد در چهارمحال و بختیاری