کادوی بکهام به خودش؛ جگوار تیپF


مدآنلاین/ دیوید بکهام ستاره سال‌های نه چندان دور دنیای فوتبال همواره محبوب و البته خبرساز بوده است. او که حالا در زمره خوش تیپ‌ترین و خوش قیافه‌ترین چهره‌های شاخص 40 ساله دنیا به شمار می‌آید هر از گاهی با خریدهای ویژه، باز هم در صدر خبرهای جذاب و پرطرفدار دنیا قرار می‌گیرد. این بار پسر موطلایی فوتبال انگلیس (این لقبی بود که برای سال‌های طولانی به دیوید داده بودند) خودروی اسپرت جدیدی خریده که طرفدارانش را به شدت به وجد آورده است. این خودرو جگوار F-TYPE Project 7 نام دارد و جالب اینکه گفته می‌شود تنها 250 دستگاه از آنها ساخته شده است. این خودروی دست ساز در زمره اسپرت‌ترین خودروهای حال حاضر دنیا قرار دارد و اکنون که دیوید بکهام یکی از دارندگان آن محسوب می شود، تمام 249 دستگاه دیگر این مدل هم اعتبار ویژه ای به دست آورده‌اند.
این خودروی دو در اگرچه انتخابی ایده‌آل برای استفاده‌های خانوادگی محسوب نمی‌شود اما وقتی صحبت از امکانات دیدنی و حیرت انگیز آن به میان می‌آید باید ایستاد و با دقت آن را برانداز کرد. جگوار جدید بکهام دارای یک موتور 8 سیلندر قدرتمند است که با حداکثر سرعت 300 کیلومتر بر ساعت از صفر تا 100 قابل توجهی هم برخوردار است. جگوار اعلام کرده که این خودروی دست ساز تنها در عرض 3/8 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می کند.
یکی از منابع آگاه به خانواده بکهام گفته که این ستاره از خرید اخیر خود به شدت راضی است. البته قرار نیست او از این خودرو برای سفرهای خانوادگی یا رفتن به فروشگاه‌ها استفاده کند.
در واقع بکهام این خودرو را برای مواقعی خاص نظیر صبح روزهای تعطیل یکشنبه در نظر گرفته که با آن به خارج از شهر رفته و تا می‎تواند گاز دهد و از رانندگی به یکی از منحصربفردترین خودروهای اسپرت دنیا لذت ببرد.
بکهام این روزها به همراه همسرش، ویکتوریا و چهار فرزندشان در لندن زندگی می‌کنند. او اخیرا یک کادیلاک مدل Cadillac Escalade، جیپ Jeep Wrangler و فراری 612 Scaglietti خریداری کرده که این آخری با قیمتی درحدود 200 هزار پوند(بیش از یک میلیارد تومان) حسابی سر و صدا به راه انداخته است.
البته ناگفته نماند که دیوید مجموعه منحصربفردی از موتورسیکلت‌های خاص هم در اختیار دارد که ارزش هر یک از آنها کمتر از گرانقیمت‌ترین خودروهای روز دنیا نیست.
بکهام جگوار جدیدش را به عنوان کادوی سال نو برای خود خریده و تصاویری از آن را در روزی که تمام اعضای خانواده جشن گرفته اند منتشر کرده تا طرفدارانش نیز در این جشن سهیم باشند.
بکهام و همسرش نزدیک به 20 سال است که در کنار یکدیگر زندگی پرجمعیتی را با چهار فرزند دنبال می‌کنند. آنها از معدود زوج‌های سرشناس دنیای چهره‌های خاص به شمار می آیند که بدون مشکل خاصی سال‌های طولانی است در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.
جگوار جدید بکهام قیمتی در حدود 140 هزار پوند(بیش از 750 میلیون تومان) دارد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
وقتی بکهام جایگزین بکهام می شود