ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ذوب‌آهن بهترین تیم هفته، کمالوند مربی هفته/جدول گلزنان دست‌نخورده باقی ماند


به گزارش خبرگزاری فارس، هفته بیست و دوم لیگ برتر شب گذشته با برگزاری 3 دیدار و تداوم صدرنشینی دوباره استقلال و توقف پرسپولیس به پایان رسید.

در زیر نگاهی می‌اندازیم به نتایج و ترین‌های این رقابت‌ها در هفته بیست و دوم:

نتایج هفته بیست و دوم در یک نگاه:

استقلال خوزستان 2 - سیاه جامگان یک

راه‌آهن صفر - استقلال یک

پدیده یک - ملوان صفر

فولاد یک - سایپا صفر

گسترش فولاد 4 - استقلال اهواز صفر

نفت صفر - ذوب آهن یک

سپاهان 2 - صبای قم 2

پرسپولیس یک - تراکتورسازی یک

 

تعداد گل‌های هفته: 17 گل

میانگین گل در هر دیدار: 2،12 گل

پرگل‌ترین دیدار: 2 دیدار با 4 گل

کم‌گل‌ترین دیدار: 3 دیدار با یک گل

بهترین تیم‌ هفته: ذوب‌آهن

ذوبی‌ها پس از 5 هفته تساوی پیاپی سرانجام موفق شدند در تهران مقابل نفت به برتری برسند تا عنوان بهترین تیم هفته به این تیم تعلق بگیرد. پیروزی ذوب‌آهن البته از این جهت حائز اهمیت بود که این تیم تنها مهمان پیروز هفته بود.

در همین هفته تیم‌های استقلال، استقلال خوزستان، گسترش و پدیده نیز در خانه‌های خود موفق به پیروزی مقابل حریفانشان شدند تا این تیم‌‌ها نیز از تیم‌های خوب هفته لقب بگیرند.

 

بهترین بازیکن هفته: لئوناردو پیمنتا

در هفته‌ای که سپری شد گسترش به لطف درخشش بازیکن خارجی خود یعنی لئوناردو پیمنتا موفق شد حریف اهوازی را گلباران کند تا پیمنتا که دو گل از 4 گل تیمش را در این دیدار به ثمر رسانده بود به عنوان بهترین بازیکن هفته انتخاب شود.

بهترین سرمربی هفته: فراز کمالوند

در هفته بیست و دوم لیگ برتر گسترش فولاد در خانه موفق شد به یک پیروزی مقتدرانه دست پیدا کند که البته این پیروزی با تفکرات س مربی جوان این تیم یعنی فراز کمالوند به دست آمد تا این مربی به عنوان بهترین مربی هفته انتخاب شود.

در همین هفته گل‌محمدی که موفق شد با ذوب‌آهن در خانه حریفش، پس از مدت‌ها نبردن به یک برد 3 امتیازی دلچسب دست پیدا کند نیز از مربیان خوب هفته بود.

مسابقه هفته: پرسپولیس - تراکتورسازی

در هفته‌ای که هیچ دیداری با تساوی به پایان نرسید، دیدار دومی که در ورزشگاه آزادی برگزار شد به واقع حساس‌‌ترین دیدار هفته بود. در دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی انواع و اقسام اتفاقات را شاهد بودیم تا این دیدار به عنوان مسابقه هفته انتخاب شود.

بهترین گلزنان در پایان هفته بیست و دوم:

12 گل: مهدی طارمی (پرسپولیس)

8 گل: حسن بیت سعید (استقلال خوزستان)

6 گل: امید ابراهیمی و سجاد شهباززاده (استقلال) - مرتضی تبریزی (ذوب آهن) - مسعود حسن زاده (ذوب آهن) - مهرداد محمدی (راه‌آهن) - جلال‌الدین علی‌محمدی (صبای قم)

انتهای پیام/م


ویدیو مرتبط :
استقلال - ذوب آهن / هفته 24 / گل اول ذوب آهن