مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



فیلم تکان دهنده زیرگرفتن تعمدی زن مسلمان در بلژیک


ویدئوی تکان‌دهنده زیرگرفتن زن مسلمان در راهپیمایی اسلام‌ستیزی در منطقه مولن بیک در شهر بروکسل، پایتخت بلژیک در رسانه‌ها منتشر شده است.

به گزارش«شیعه نیوز»، اخیرا ویدئوی تکان‌دهنده زیرگرفتن زن مسلمان در راهپیمایی اسلام‌ستیزی در منطقه مولن بیک در شهر بروکسل، پایتخت بلژیک در رسانه‌ها منتشر شده است.

در تصاویر تکان دهنده این ویدئو که تاریخ دقیقِ آن اعلام نشده، صحنه تصادف یک اتومبیل با زن مسلمانی را نشان می‌دهد، می‌بینید که اتومبیل مهاجم از موانع پلیس در راهپیمایی اسلام‌ستیزان عبور کرده و تعمدا زن مسلمانی را در لحظه عبور از خیابان زیر می‌گیرد. این زن مسلمان در لحظه تصادف با کاپوت خودرو برخورد کرده و در امتداد جاده می‌افتد. راننده اتومیبل به این اقدام بسنده نکرده و به حرکت رو به جلوی خود ادامه داده و پاهای زن مصدوم را زیر چرخ‌های اتومبیل له می‌کند.

در ویدئو همچنین می‌بینید که مسافر اتومبیل نیز شیشه را پایین کشیده و از این جنایت عکس‌برداری می‌کند.

دانلود فیلم

انتهای پیام/654


ویدیو مرتبط :
فیلم تکان دهنده تلاش مردم برای نجات زن یمنی از زیر آوار