فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اعلام اسامی فیلم‌های سه بخش در نشست رسانه‌ای فیلم فجر


به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر شنبه 12 دی ماه ساعت 8 صبح در هتل اسپیناس به صرف صبحانه میزبان اهالی رسانه خواهد بود  و دراین نشست علاوه بر اعلام برنامه های خود به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهد گفت. نشست مطبوعاتی دبیر جشنواره همه ساله برگزار می شود اما به ارایه آمار و ارقام خلاصه می شود اما امسال محمد حیدری فارغ از ارایه آمار و ارقامی که پیش از این در مصاحبه هایش اعلام کرده است : «76 اثر فرم پر کردند و در این میان فیلم هایی هستند که تازه فیلمبرداری خود را شروع کردند و احتمال اینکه به جشنواره نرسد وجود دارد اما تقریبا کسانی که فرم پر کردند 90 درصد آنها به بخش سودای سیمرغ برسند. » فراتر خواهد بود. براساس پیگیری های خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس محمد حیدری قصد دارد نتیجه فعالیت هیات انتخاب مستند که کار خود را آغاز کرده بودند اعلام نماید و  اسامی فیلم هایی که قرار است در این بخش با یکدیگر رقابت کنند اعلام خواهد شد.

محمد حیدری برخلاف سنوات گذشته قصد دارد نام فیلم های بخش «نگاه نو» و «هنر و تجربه» را نیز در اولین نشست رسانه ای خود اعلام کنند. بخش «نگاه نو» جشنواره امسال  با حضور کارگردانان جوان و تیم های تولید کننده حرفه ای به نظر می رسد بخش مهمی از جشنواره باشد و براساس قوانین 11 فیلم در این بخش با هم رقابت خواهند کرد. حال باید رقابت این بخش به 11 فیلم ختم می شود یا فیلم های دیگری هم با تصمیم هیات انتخاب و دبیر جشنواره به این بخش اضافه خواهد شد. هیات انتخاب فیلم های بخش «هنر و تجربه» را نیز انتخاب کرده و احتمالاً روز شنبه اسامی فیلم های این بخش هم توسط دبیر جشنواره اعلام می شود.

بنابراین گزارش، امسال اولین سالی است که دبیر جشنواره تصمیم گرفته است اسامی هیات انتخاب را به صورت رسمی اعلام نکند و این وظیفه خطیر به عهده رسانه ها قرار گرفت و  اسامی هیات انتخاب به صورت غیر رسمی توسط برخی رسانه ها اعلام شد.

انتهای پیام/ج

http://fna.ir/NCM2D0


ویدیو مرتبط :
فیلم اعلام نتایج با اسامی واعطاء جوایزمسابقات (2)