سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عرض اندام جلاد داعشی با اعدام 5 نفر


عرض اندام جلاد داعشی با اعدام 5 نفرباشگاه خبرنگاران/ تروریست‌های داعش با انتشار ویدئویی، اعدام پنج نفر را با شلیک گلوله به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه؛ در این ویدئو، یکی از پنج جلاد به زبان فرانسوی صحبت کرده و با اشاره به حملات تروریستی پاریس، تمام کسانی را که او کافر خواند، تهدید کرد.

ویدئوی هشت دقیقه‌ای داعش، که بخش رسانه ای این گروه در استان نینوا آن را منتشر کرد، پنج عضو داعش را نشان می‌دهد که با چهره های پوشانده قربانیان خود را از ناحیه سر هدف قرار داده و آنان را اعدام می کنند.

قربانیان، که لباس‌هایی نارنجی رنگ بر تن دارند، پیش از اعدام، به زبان عربی اتهامات خود را ابراز می‌کنند. از میان جلادها، فقط یک نفر لب به سخن گشوده و به زبان فرانسوی کافران را تهدید می‌کند. او که تنها چشمانش دیده می‌شود، موهایی خرمایی داشته و لباس نظامی بر تن دارد. چهار داعشی دیگر لباس هایی سیاه رنگ پوشیده‌اند.

مرد فرانسوی دشمنان داعش را شکست خورده توصیف کرده و تهدید می کند که آن ها باید منتظر واقعه‌ای باشند که 11 سپتامبر و حملات پاریس را از یادشان می‌برد.

گروه داعش مسئولیت حملات اخیر را در پاریس و حومه آن، که به کشته شدن 130 نفر منجر شد، به عهده گرفت.

عضو فرانسوی داعش در ویدئوی اخیر همچنین کشورهای اسپانیا و پرتغال را به بازپس گیری منطقه اندلس تهدید می‌کند. او به طور خاص نام دو شهر تولدو و کوردوبا را به زبان می‌آورد.

اندلس نام منطقه‌ای از شبه جزیره ایبری در جنوب غربی اروپاست که قرون هشتم تا پانزدهم تحت اشغال اعراب قرار گرفت.



منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
اعدام 700 نفر ، توسط شیاطین داعشی