آغاز رقابت تیمهای دوچرخه‌سواری ایران در آسیا با تور تایوان


تیمهای کنتینانتال ایرانی با حضور در تور تایوان رقابت خود را در سال 2016 آغاز می‌کنند، البته با این تفاوت که امسال شهرداری تبریز رقیب پیشگامان خواهد شد.

به گزارش ایسنا، تیم های باشگاهی کنتینانتال ایران رقابت خود را در سال 2016 در تورهای آسیایی با حضور در تور تایوان آغاز می کنند. تیم پیشگامان با توجه به کسب مقام اولی تیمی آسیا در سال 2015 حتما در این حضور دارد. نفراتی چون حسین عسکری، آروین گودرزی، امیر زرگری، رحیم امامی و امیر کلاهدوز برای پیشگامان رکاب خواهند زد.

تیم شهرداری تبریز از زمان تشکیل خود آنچنان نتوانست در آسیا عرض اندام کند اما امسال نفراتی که سالها در پتروشیمی تبریز حضور داشتند، راهی این تیم شده‌اند. حضور قادر میزبانی، میرصمد پورسیدی، مهدی سهرابی، احد کاظمی و سعید صفرزاده باعث می شود این تیم جان تازه ای بگیرد و شهرداری تبریز نیز با توجه نفراتی که در اختیار دارد به تور تایوان دعوت شده و به گفته قادر میزبانی در این تور شرکت خواهد کرد.

اما پتروشیمی تبریز که سالها در آسیا یکه تازی می کرد امسال با از دست دادن نفرات اصلی خود و به خدمت گرفتن نیروهای جوان در تور تایوان حضور ندارد و احتمالا کار خود را با تور ساراواک مالزی آغاز خواهد کرد. بهنام خسروشاهی، علی خادمی، مهدی رجبی، علیرضا اصغرزاده، محمد گنج خانلو، ابوالفضل نظری، کریم خرمی، حمید شیری، اسماعیل باقری، بهنام آرین، رضا حسینی و محمدرضا ایمانی برای تیم پتروشیمی تبریز رکاب خواهند زد.

ایران امسال دو رکابزن لژیونر نیز دارد و حسین علیزاده و خلیل خورشیدی با تیم RTS تایوان در تورهای آسیایی شرکت می کنند.

پیش از برگزاری تور تایوان دو تور فیلیپین و لانکاوی مالزی نیز برگزار می شود که حسین عسکری دلیل شرکت نکردن در آن را خوب نبودن امکانات و شرایط این تور عنوان کرد.

تور تایوان از 6 تا 10 مارس (16 تا 20 اسفند) برگزار می شود اما تیم های ایرانی به تور لانکاوی دعوت نمی شوند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
تور دوچرخه سواری کوهستان شرکت ایران دوستان