سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



افزایش ۱۰ درصدی بودجه بهزیستی در سال ۹۵


انوشیروان محسنی بند‌پی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، با اشاره به برنامه‌های سازمان بهزیستی در 2 ماه آینده اظهار داشت: تأمین مسکن معلولان، توزیع وسایل کمک توانبخشی و همچنین حمایت‌های موردی، برخی از برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به واگذاری حدود 500 واحد مسکونی به معلولان خاطرنشان کرد: طبق توافق صورت گرفته با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همچنین بنیاد مستضعفان همزمان با دهه فجر، این تعداد واحد مسکونی به خانواده‌های دارای 2 معلول تحویل داده خواهد شد.

محسنی بندپی همچنین به آخرین وضعیت لایحه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت اشاره کرد و گفت: این لایحه نیز هم‌اکنون در کمیسیون مشترک بهداشت و اجتماعی مجلس در حال بررسی است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان مجلس نهم به تصویب برسد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در ادامه با اشاره به پرداخت اعتبارات سازمان بهزیستی کشور از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تصریح کرد: دو نهاد کمیته امداد و سازمان بهزیستی از جمله دستگاه‌هایی هستند که دولت اصرار دارد که اعتبارات آنها را کامل پرداخت کند و به همین منظور سازمان بهزیستی تا پایان آذرماه، اعتبارات خود را کامل دریافت کرده است.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی دولت قرار است مابقی اعتبارات سازمان بهزیستی به صورت ماهیانه پرداخت شود که امیدواریم تا پایان سال صددرصد اعتبارات خود را دریافت کنیم.

محسنی بندپی با اشاره به اعتبارات این سازمان در سال 94 گفت: حدود 1600 میلیارد تومان، اعتبارات امسال سازمان بوده که در لایحه بودجه پیشنهادی دولت به مجلس افزایش 10.5 درصدی بودجه سازمان بهزیستی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/73V5IH


ویدیو مرتبط :
افزایش 80 درصدی بودجه برخی از نهادها