کشتن همسر و زندانی کردن فرزندان با جنازه مادر + عکس


قتل و کشتن همسر باردار در مقابل چشمان فرزندان ، حبس کردن جنازه مادر با فرزندان در اتاق

مرد جوان پاکستانی به جرم کشتن همسر باردارش بازداشت شد.

آقای " تارک خان " پدر دو فرزند همسر خود را به نام خانم " نادیا " اهل انگلستان را در ماه ژوئن در خانه اش واقع در " منینگ هام بردفورد " مورد حمله وحشیانه خود توسط چاقو قرار داد به طوری که 17 مورد جراحت در بدن قربانی به جا گذاشت.

قتل و کشتن همسر ، کشتن زن با چاقو ، قتل وحشیانه

قتل و کشتن همسر باردار در مقابل فرزندانماجرای کشتن همسر باردار و زندانی کردن فرزندان و جسد زن بیگناه

براساس گزارش پلیس این مرد جنایت کار پس از به قتل رساندن قربانی در مقابل چشمان فرزندان 3 و 5 ساله خود با به جا گذاشتن چاقو در سینه او درب خانه را به روی فرزندان قفل کرد و از محل جنایت گریخت .

 در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد قربانی خانم " نادیا " هنگامی که فقط 17 سال داشت به اجبار به ازدواج " خان " 19 ساله در آمد و پس از آن " نادیا " بیشتر مدت زمان زندگی اش را به تنهایی در " یورک شایر " گذراند در حالی که در این مدت " خان " در" پاکستان "به سر می برد .

پلیس در ادامه افزود جنایت کار در اکتبر سال گذشته نزد خانواده اش به "انگلستان " بازگشت و در شب کریسمس بدیل مورد اذیت و آزار قرار دادن "نادیا " بازداشت شد و با رضایت دادن " نادیا " آزاد شد .

همچنین در ماه گذشته " خان " دوباره به دلیل ضرب و شتم " نادیا " بازداشت و این بار به پرداخت جریمه نقدی و دور ماندن از حریم شخصی " نادیا " محکوم شد. پلیس در پایان افزود " خان " در روز جنایت به طور دزدکی وارد خانه "نادیا " شد پس از برداشتن چاقو از آشپزخانه در یک حمله غافل گیرانه از پشت سر به " نادیا " حمله کرد و او را در 17 مورد ، مورد اصابت چاقو قرار داد به طوری که براثر ضربات وارده به شکمش جنین او جان خود را از دست داد .

" خان " در دادگلاهی که اخیرا برگزار شد حضور یافت و به قتل همسر و جنین پسرش متهم و به حبس ابد محکوم شد.

کشتن همسر ، حبس و کشتن همسر باردار مقابل چشم فرزندان + عکس


ویدیو مرتبط :
رسیدگی به پدر و مادر ؟ یا رسیدگی به همسر و فرزندان ؟