سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



بارش برف در 5 استان کشور/ آسمان پایتخت امروز کمی ابری است


سلامت نیوز: احد وظیفه از بارش برف در 5 استان کشور خبر داد و گفت: روز پنج شنبه با استقرار سامانه پر ارتفاع، آسمان در تمام مناطق کشور آرام و پایدار پیش بینی می شود و انباشت آلایندهای جوی در شهرهای صنعتی کشور دور از انتظار نیست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان احد وظیفه ، درباره وضعیت هوای کشور اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین داده‌ها و الگوهای پیش‌یابی هواشناسی بیانگر گذر امواج تراز میانی، جو از آسمان کشور در طی امروز و فردا است بر این اساس امروز در برخی از مناطق استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، کردستان، زنجان و دامنه های البرز افزایش ابر و بارش پراکنده برف پیش بینی می‌شود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که امروز در سواحل دریای خزر دمای هوا افزایش می‌یابد، گفت: در برخی مناطق استان‌های اردبیل و گیلان با وزش باد جنوبی همراه خواهد بود.

وظیفه با بیان این مطلب که روز چهارشنبه در ارتفاعات خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و برخی مناطق شمال غرب افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود، گفت: در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد رخ خواهد داد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: روز پنج شنبه با استقرار سامانه پر ارتفاع، آسمان در تمام مناطق کشور آرام و پایدار پیش بینی می شود و انباشت آلایندهای جوی در شهرهای صنعتی کشور دور از انتظار نیست.

به گفته وی، از بعد از ظهر جمعه سامانه بارشی از غرب و شمال غرب کشور وارد کشور شده و سبب ابرناکی و بارش در این مناطق خواهد شد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در خاتمه به وضعیت هوای پایتخت اشاره کرد و گفت: امروز آسمان پایتخت کمی ابری در بعضی ساعات افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود که پیشینه دمای امروز 7 درجه است.


ویدیو مرتبط :
ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی : برف بستنی بازی کردن