سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عزم ایران و لبنان برای فعالسازی کمیته اقتصادی مشترک


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در پی رفع تحریم‌های ظالمانه غربی‌ها علیه ایران، «الان حکیم» وزیر «اقتصاد و بازرگانی»‌ لبنان برای تقویت همکاری‌های اقتصادی با ایران یکشنبه آینده به تهران سفر می‌کند.

شبکه تلویزیونی «المنار» در گزارشی از دیدار «محمد فتحعلی» سفیر ایران در بیروت با «الان حکیم» خبر داد و تاکید کرد که دو طرف در این دیدار بر لزوم فعالسازی هر چه سریع‌تر کمیته مشترک به توافق رسیدند.

بر اساس این گزارش، در پی رقابت کشورهای جهان برای تقویت روابط اقتصادی خود با جمهوری اسلامی ایران، لبنان نیز سعی می‌کند که از غافله عقب نماند و سفر الان حکیم به تهران نیز در همین راستا ارزیابی می‌شود.

تلویزیون المنار دیدار سفیر ایران در بیروت با وزیر اقتصاد و بازرگانی لبنان را نشستی برای تنظیم دستور العمل و برنامه سفر رسمی الان حکیم به جمهوری اسلامی ایران و همچنین رایزنی اولیه درباره تشکیل کمیته‌ای مشترک بین دو کشور توصیف کرد.

گزارشگر المنار به نقل از وزیر اقتصاد و بازرگانی روابط بین ایران و لبنان را دوستانه و ویژه توصیف و تاکید کرد که بخش‌های برق، گردشگری و بانک‌‌های لبنانی چشم انتظار تقویت همکاری‌ها بین تهران و بیروت هستند.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/ZDMOHH


ویدیو مرتبط :
اجلاس مشترک اقتصادی ایران و ترکمنستان