سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جانشین فرمانده ناجا: مسافران نوروزی، ۱۴ فروردین برگردند/ ۶ هزار دوربین باید در جاده ها نصب شود


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهر نوشت: جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: باید ۶ هزار دوربین کنترل ثبت تخلفات در جاده‌های سراسر کشور داشته باشیم.

سردار اسکندر مؤمنی در حاشیه بازدید از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار داشت: ضرورت وجود چنین مرکزی به جهت اطلاع از لحظه‌ای جاده‌ها و مدیریت ترافیک جاده‌ها ضرورت دارد.

وی افزود: ۲۳۰۰ دوربین ثبت تخلف در کشور وجود دارد که از این تعداد ۷۰۰ دوربین در جاده‌ها نصب شده و مربوط به تخلفات جاده‌ای است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: باید ۶ هزار دوربین کنترل ثبت تخلفات در جاده‌های سراسر کشور داشته باشیم.

سردار مؤمنی گفت: از زمانی که دوربین‌ها نصب شده است، تخلفات خودروها طی دو سال از ۱۰ درصد به زیر یک درصد رسیده است. نصب ۶ هزار دوربین ثبت تخلفات نه تنها هزینه نیست بلکه در کاهش خسارات و هزینه‌های آن نیز تأثیرگذار است و یک سرمایه‌گذرای محسوب مبی‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۶ درصد تولید ناخالص ناشی از تصادفات راهنمایی و رانندگی است، گفت: اگر نصب دوربین‌ها انجام شود خدمات رسانی به مردم بهتر و کارآمدتر خواهد شد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: دولت و مجلس در جهت پیشگیری از حوادث و تصادفات نسبت به هوشمند کردن سیستم‌ها و تجهیزات مساعدت‌های لازم را انجام دهند.

سردار مؤمنی گفت: طرح نوروزی پلیس تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد و از مردم تقاضا می‌شود با توجه به ترافیک جاده‌ها و بارندگی‌ها بازگشت خود را به بعد از ۱۳ فروردین موکول کنند.


ویدیو مرتبط :
برنامه های ستاد نوروزی برای مسافران نوروزی در اصفهان