حرفهای شماره ١٠ تیم ملی درباره جدایی احتمالی از نفت


امیری که شایعه انتقالش به پرسپولیس نیز این روز ها داغ شده به مانند فصل گذشته یکی از عومل تاثیر گذار تیمش است.با او درباره شایعاتی که وی را احاطه کرده حرف زدیم . این گفت‌وگو را بخوانید:

 مصدومیت باتجربه ها روی روند ما اثر منفی گذاشت

در ابتدای فصل با توجه به اینکه بازیکنان جدید زیادی به تیم وارد شدند، مصدومیت های زیادی که پیش آمد و شرایط مالی در روند تیم تاثیر گذار بود بعد از اینکه این مسائل کم و بیش برطرف شد اوضاع هم بهبود یافت گرچه مصدومیت ها کماکان ادامه دارد.متاسفانه با تجربه های تیم مصدوم شدند  و این موضوع روی امتیاز گیری تاثیر گذاشت ولی ما توانستیم با تلاش فراوارن روند رو به رشدی را پی بگیریم و سه پیروزی پشت سر هم به دست بیاوریم اما در بازی با تراکتور به دلیل عدم هماهنگی بین مسوولان ما و سازمان لیگ شرایط ایده آلمان را از دست دادیم اما خدا را شکر در بازی با صبا دوباره به روال خوبمان برگشتیم وسه امتیاز این دیدار را گرفتیم.

باشگاه پرسپولیس شخصا با من صحبت نکرده

واقعیتش این است که شایعه پیوستنم به پرسپولیس را از طریق رسانه ها شنیدم کما اینکه مسوولان نفت هم مصاحبه کردند و  گفتند ما امیری و بیرانوند را از دست نمی دهیم و چون اسم من را آوردند متوجه شدم که خبری هست ولی به صورت مستقیم از سمت باشگاه پرسپولیس هیچ صحبتی با من نشده و حرفه ای این است که مسوولان دو باشگاه با همدیگر مذاکره کنند.من نیز همه چیز را دست باشگاه سپرده ام .اینکه من باید در نفت بمانم و یا اینکه به من احتیاج ندارند و می توانم بروم دست باشگاه است گرچه باید اول و آخر خودم یک تصمیم درست بگیرم.

به باشگاه نفت مدیون هستم

به هرحال آدم هرچقدر در زندگی اش رو به جلو گام برداردبه نظر من برد می کند . مسلما حضور در استقلال و پرسپولیس برد است چون این دو تیم طرفداران زیادی دارند و اتفاقا باشگاه های خارجی روی این دو باشگاه بیشتر زوم می کنند  ولی از طرفی من مدیون باشگاه نفت‌تهران هستم و از این جا بود که به تیم‌ملی و جام‌ملت‌ها‌ رسیدم . در نفت سرمربی و مدیریت شرایط را برای من مهیا کردند  . در نهایت به هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

قرار باشد لژیونر شوم می روم

به نظر من آدم باید در لحظه زندگی کند، مثلا من نمی توانم صبر کنم و ببینم آیا آخر فصل همین شرایط الانم را دارم یا نه زیرا اینگونه رفتارکردن حرفه ای نیست.اگر من تا آخر فصل در نفت بمانم ممکن است هزاراتفاق رخ دهد مثلا ممکن است من مصدوم شوم پس بنابراین همین الان بتوانم لژیونر شوم می روم. اگر الان هم نشود و آخر فصل بتوانم لژیونر شوم آن موقع می روم. 

جدایی من باید برای نفت منفعت داشته باشد

واقعیتش این است که از باشگاه خودمان کم و بیش به گوشم رسیده که پیشنهاد خارجی دارم و واقعا نمی دانم از کجاست چون با خودم صحبت نشده . من نمی توانم بگویم باشگاه فقط باید به فکر من باشد .به هر حال باشگاه  است و باید به آن ها نیز بابت جدایی من سود و منفعتی برسد. این که از چه کشوری به من پیشنهاد رسیده و باشگاه چه کارهایی در قبالش انجام داده خبر ندارم.

بیرانوند اجازه گرفته و با پرسپولیس مذاکره کرده است

من اکنون در شهرستان هستم و اینجا خیلی به اینترنت دسترسی ندارم و نمی دانم چه اتفاقی برای بیرانوند افتاده است و الان از شما می شنوم که علیرضا به باشگاه پرسپولیس  رفته است اما 100 درصد اجازه گرفته که این کار را انجام داده است. با توجه به اتفاقات چندوقت گذشته که برای بیرانوند افتاده است او دیگر کار غیراخلاقی و غیر حرفه ای انجام نمی دهد. به هرحال  بیرانوند با باشگاه نفت قرارداد دارد و اگر بدون اجازه به باشگاه پرسپولیس رفته باشد باشگاه حق دارد هر برخوردی با او بکند.

راجع به استقلال و پرسپولیس حرف نمی زنم

وقتی از این بازیکن سوال شد که اگر قرار باشد از باشگاه نفت جدا شود کدام  یک از دو تیم استقلال و پرسپولیس را برای بازی کردن انتخاب می کند و برایش فرقی دارد یا خیر، پاسخ داد: اجازه بدهید تا زمانی که چیزی قطعی نشده حرفی نزنم زیرا نمی خواهم هیچ کدورتی پیش بیاید . در تهران و شهرستان ها خیلی ها به من لطف دارند ولی ممکن است هر اتفاقی در آینده بیفتد و من ترجیح می دهم از الان راجع به آن صحبتی نکنم.

خوشحالم زیر دست کی‌روش کار می کنم

درباره تیم ملی باید بگویم که خداراشکر جو در آنجا دوستانه است و تیم جوان و خوب  شده و باورتان نمی شود اگر بگویم زمانی که از بچه ها دور می شوم ناراحت و دلتنگ می شوم .متاسفانه در  اردوی آخر مصدویتی جزئی برایم پیش آمد  که روی روند من تاثیر گذاشت و به خاطر همین زمانی که تمرین می کردم این موضوع روی کار من تاثیر می گذاشت ولی همینکه زیر دست کسی مثل آقای کی‌ روش کار می کنیم شانس بزرگی است و خود من هر دفعه چیز های جدید زیادی یاد می گیرم.

صحبت درمورد رقم قراردادم لوث شده

درمورد قرارداد 214 میلیون تومانی ام چیز خاصی نمی توانم بگویم زیرا این قضیه لوث شده و نمی خواهم به آن دامن بزنم .این موضوع واقعا باعث آزار و اذیت و ناراحتی شده است ولی تا الان پولی که گرفتم طبق همان قرارداد قبلی ام بوده و من طبق شرایط جدیدو قرارداد متمم پولی نگرفته ام. به شما می گویم 30 درصد یا هر میزان پولی که گرفته ام از همان 214 میلیون تومان  قرار دادم بوده.

ورزش3


ویدیو مرتبط :
یاد جوانی بخیر.امین شماره 10.مسابقات شرکت نفت-تیم نفت