علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



جهاد کشاورزی در خط مقدم اقتصاد مقاومتی قرار دارد


به گزارش خبرنگار مهر، عصر سه شنبه آیت الله سید مرتضی محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در دیدار با نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اظهار داشت: شهرستان ورامین از پتانسیل های بالایی در حوزه کشاورزی برخوردار است.

وی افزود: محصولات تولیدی شهرستان ورامین در حوزه کشاورزی علاوه بر تأمین نیاز منطقه به نقاط مختلف کشور ارسال می شود و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

محمودی ادامه داد: خوشبختانه جهاد کشاورزی شهرستان ورامین توانسته است قدم های خوبی را در راستای افزایش محصولات کشاورزی در این منطقه بردارد که شایسته تقدیر و سپاس است.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر روی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی گفت: جهادکشاورزی یکی از ارگان ها و دستگاه هایی است که در خط مقدم اقتصاد مقاومتی قرار دارد و باید از همه ظرفیت ها برای تحقق منویات رهبری استفاده کند.


ویدیو مرتبط :
خط آزاد - اقتصاد مقاومتی ،تنها راه نجات