ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تمرینات تیم ملی فوتسال در غیاب یک بازیکن دنبال شد/ حسن‌زاده شنبه به اردو ملحق می‌شود


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تمرینات تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از روز گذشته آغاز شد. ملی‌پوشان ایران در دو نوبت صبح و عصر تمرینات خود را دنبال می‌کنند. عصر امروز که تمرین شاگردان ناظم‌الشریعه از ساعت 16 آغاز شده بود، با غیبت اصغر حسن‌زاده همراه بود. حسن‌زاده به علت مشکلی که برای مادرش به وجود آمده، تا روز شنبه از کادر فنی مرخصی گرفته و قرار است شنبه‌شب به تیم ملی ملحق شود.

حسین طیبی و قدرت بهادری نیز عصر امروز به دلیل سرماخوردگی تمرین سبک‌تری انجام دادند. همچنین محمدرضا سنگ‌سفیدی به علت آسیب‌دیدگی از ناحیه همسترینگ کار با وزنه انجام داد و تحت مراقبت،‌تمرینات را انجام می‌دهد.

همچنین کادر فنی تیم ملی، ابوالقاسم عروجی را در تمرینات فراخوانده و کار را اختصاصی با او دنبال می‌کند.

جلیل دوران مربی بدنسازی که سابقه فعالیت در تیم‌های فجر سپاسی، برق شیراز و همچنین تیم‌های فوتسال صدرای شیراز و ملی‌حفاری اهواز را دارد، به کادر فنی تیم ملی اضافه شده، قولی که کادر پزشکی تیم ملی در خصوص عروجی دادند این است که او از هفته آینده به تمرینات گروهی اضافه خواهد شد. احسان سادات‌حسینی نیز به عنوان ماساژور به تیم ملی اضافه شده است.

تمرین تیم ملی فوتسال ایران از عصر فردا از ساعت 17 آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ک

http://fna.ir/T3XTX


ویدیو مرتبط :
گلهای زیبای احمداسماعیل پور بازیکن تیم ملی فوتسال ایران