سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وزیر اطلاع رسانی سوریه: «عطیه و الجبیر» عروسک‌های خیمه شب بازی هستند


وزیر اطلاع رسانی سوریه: «عطیه و الجبیر» عروسک‌های خیمه شب بازی هستند

تسنیم/ وزیر اطلاع رسانی سوریه گفت: عطیه و عادل الجبیر همچون عروسک‌های خیمه شب بازی هستند و هنگامی که آنها صحبت می کنند همه می خندند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، «عمران الزعبی» وزیر اطلاع رسانی سوریه در واکنش به تازه ترین اظهارات مداخله جویانه خالد العطیه وزیر خارجه قطر درباره این کشور گفت: دفاع عطیه از تروریسم فقط دست داشتن کشورش در تروریسم بین المللی را ثابت نمی کند، بلکه بیانگر ادامه حمایت این کشور از تروریسم علیرغم قطعنامه های سازمان ملل متحد بویژه قطعنامه 2253 که اخیرا صادر شده است، می باشد.

وی افزود: اگر وزیر خارجه قطر منطقی را که پشت حاملان سلاح علیه دولت سوریه است نمی فهمد باید از سرویس اطلاعاتی کشورش و سرویسهای اطلاعاتی غرب سؤال کند تا برایش مشخص شود که مشکل حاملان سلاح پایبندی دولت سوریه به اصول ملی است و الا هیچ روزی سوریه مانند قطر ذلیل و مزدور نبود.

وزیر اطلاع رسانی سوریه گفت کسی که باید به خاطر حوادث سوریه محاکمه شود خالد العطیه و کشورش و اربابانش در عربستان و ترکیه هستند.

وی اظهار داشت زمانی که عطیه و عادل الجبیر همچون عروسک‌های خیمه شب بازی هستند و هنگامی که آنها صحبت می کنند همه می خندند.

وزیر خارجه قطر روز گذشته طی یک نشست خبری با سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه با تکرار اظهارات مداخله جویانه کشورش درباره سوریه گفت بشار اسد فاقد مشروعیت است و موضع ما در این زمینه ثابت است.

وی همچنین درباره ائتلاف جدید عربستان نیز گفت که این ائتلاف به مبارزه با تروریسم تمرکز دارد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
عروسک های خیمه شب بازی!