فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تولید 700 عنوان کتاب الکترونیک با موضوع انقلاب و دفاع مقدس در سال 94


امین نادری، مدیر سوره مهر الکترونیک، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی این بخش از انتشارات سوره مهر در سال 94 گفت: یکی از فعالیت‌های بخش سوره مهر الکترونیک به تولید کتاب‌های الکترونیک اختصاص داشت که در سال جاری نیز فعالیت‌ها در این زمینه ادامه داشت.

وی ادامه داد: در سال جاری تعداد 700 عنوان کتاب در موضوعات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به صورت الکترونیکی تولید و در دسترس علاقه‌مندان قرار داده شده است. این دسته از کتاب‌ها از طریق نرم‌افزار اختصاصی سوره مهر، نرم‌افزار فراکتاب، طاقچه، خط، کتابراه و ایرانسل قابل دریافت است.

نادری از انتشار تعدادی از کتاب‌های سوره مهر در آمازون در سال جاری نیز خبر داد و افزود: تاکنون تعداد 75 عنوان کتاب با موضوعات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ژانرها و قالب‌های گوناگون بر روی سایت آمازون و گوگل‌بوک قرار گرفته است.

وی با اشاره به استقبال از این آثار افزود: هدف از قرار دادن این کتاب‌ها در سایت‌هایی مانند آمازون و گوگل‌بوک، تسهیل در دسترسی به این قبیل کتاب‌ها برای مخاطبان است. طبق آماری که تاکنون اعلام شده، کتاب‌های «نورالدین پسر ایران» و «زیتون سرخ» بیشتری مخاطب را از میان تمامی عناوین داشتند.

مدیر سوره مهر الکترونیک در ادامه از رونمایی نسخه جدید از سایت انتشارات سوره مهر خبر داد و یادآور شد: چهره بصری سایت بازطراحی شده و آماده است. فعلاً مشغول رفع یک‌سری از نواقص هستیم که امیدواریم در نمایشگاه کتاب تهران بتوانیم از این نسخه جدید رونمایی کنیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تجلیل رهبر انقلاب از ۵ کتاب ادبیات دفاع مقدس