سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فتو آی تی/ وان پلاس قابی برای آیفون 6S ساخته که حاوی دعوتنامه خرید موبایل وان پلاس X است


فتو آی تی/ وان پلاس قابی برای آیفون 6S ساخته که حاوی دعوتنامه خرید موبایل وان پلاس X است

شرکت چینی OnePlus طیف گسترده ای از لوازم جانبی را برای تلفن های هوشمند خود می سازد و امروز خبر داد که برای محصول شرکت رقیبش یعنی آیفون 6 اس نیز یک قاب جدید را طراحی و تولید کرده.

دیجیاتو/ شرکت چینی OnePlus طیف گسترده ای از لوازم جانبی را برای تلفن های هوشمند خود می سازد و امروز خبر داد که برای محصول شرکت رقیبش یعنی آیفون 6 اس نیز یک قاب جدید را طراحی و تولید کرده.

این قاب همان بافت «ماسه سنگی» شناخته شده را دارد که روی پنل پشتی موبایل های وان پلاس وان و وان پلاس 2 مورد استفاده قرار گرفته بود و در کنار آن، لوگوی کوچکی از شرکت سازنده اش را نیز یدک می کشد. عبارت “Get a grip. #NeverSettle” هم به شیوه ای کاملا خوانا و قابل رویت در داخل این قاب دیده می شود.

اما شیوه مرسوم ارائه دعوت نامه برای خرید محصولات وان پلاس روی این قاب اعمال نمی شود و بسته آن حاوی یک دعوتنامه است که امکان خرید تلفن هوشمند وان پلاس اکس را برای آن دسته از کاربرانی فراهم می کند که از آیفون خود رضایت لازم را ندارند.

اگر بخت با کاربری یار باشد می تواند دعوتنامه خرید وان پلاس اکس سرامیکی را دریافت کند که به تعداد محدود تولید می گردد. اگر هم آن فرد خیلی خوش شانس باشد دعوتنامه ای را دریافت می کند که حاوی یک کد برای دریافت رایگان وان پلاس اکس است.

قاب جدید ساخته شده برای آیفون 6 اس از امروز با قیمت 19.99 دلار به فروشگاه های آنلاین عرضه می گردد که حدودا با قیمت تعیین شده برای دیگر قاب های تولیدی این شرکت برای محصولات خودش برابری می کند.

جنس بدنه این قابل بسیار زیباست و می تواند خطر لغزیدن آیفون با بدنه صیقلی اش را به میزان زیادی کم کند. البته به نظر نمی آید که تعداد زیادی از کاربران این تلفن هوشمند به خرید محصول مورد بحث علاقمند باشند اما روشن است که هدف اصلی این کمپانی چینی از این کار بیشتر مطرح کردن نامش و ارسال دعوتنامه برای فروش بیشتر OnePlus X بوده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
خم شدن آیفون ۶ پلاس، گلکسی اس ۶ اج و اچ تی سی وان M9