سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



چگونه ساخت فانوس کاغذی را یاد بگیریم


چگونه ساخت فانوس کاغذی را یاد بگیریمچگونه/ وقتی شما میزبان یک مهمانی شام زیبا در خارج از خانه برای دوستان و اعضای خانواده هستید ممکن است فکر کنید که نیاز به خرید وسایل تزئینی از فروشگاه دارید. اما شما میتوانید با درست کردن این تزئینات با وسایل ساده هنری پول خود را ذخیره کنید.به عنوان مثال، شما میتوانید یک فانوس کاغذی را با استفاده از تعداد کمی وسایل اساسی ارزان که از فروشگاه وسایل تزئینی و هنری خریده اید بسازید.
1
4 مربع 30*30 سانت را از ورقه های مایلار رنگی (ورقه های نازکی از جنس پلاستیک با پوشش نازک فلزی) ببرید. یک مربع اضافی از ورقه مایلار را در اندازه های 31*31 سانتی ببرید.
2
تعداد بیشتری از این مربع های 30*30 سانت را از ورقه های کاغذکشی رنگی ببرید.
3
4 تا از مربع های مایلار را روی سطح صاف باز کنید. یک خط چسب را به دور محیط هر مربع بزنید.
4
یک مربع از ورقه های کاغذکشی را روی هر مربع مایلار باز کنید. لبه ها را بچسبانید. اجازه بدهید تا چسب ها به مدت 20 دقیقه خشک شوند.
5
برای ساخت فانوس کاغذی تان به 16 عدد سیخ کباب چوبی یا هر چیز مشابهی با ضخامت 3 تا 4 میلی متر و طول 31 سانتی متر نیاز دارید.
به اندازه یک نخود از چسب را روی انتهای 4 تکه سیخ کباب چوبی، که سر نوک تیزشان را صاف کردید، بریزید. و آنها را طوری بهم بچسبانید که یه مربع درست کنند. اجازه بدهید چسب به مدت 20 دقیقه خشک شود.
6
یک خط از چسب را روی محیط چوب های خود بکشید. یکی از مربع های 31 سانتی خود را بالای چسب بگذارید. لبه ها را بچسبانید و اجازه بدهید تا چسب به مدت 20 دقیقه خشک شود. این قسمت میتواند پایه فانوس شما باشد. آن را کنار بگذارید.
7
به اندازه یک نخود از چسب را روی هر دو انتهای چوب ها بزنید. دو تای دیگر از چوب ها را مقابل انتهای چوب های چسبی قرار دهید تا شبیه یک مربع با انتهای باز شود. اجازه دهید تا چسب به مدت 20 دقیقه خشک شود. این میتواند یک سمت فانوس شما باشد. آن را کنار بگذارید. این کار را سه بار دیگر تکرار کنید تا چهار طرف فانوس ساخته شود. همه چهار تکه را روی میز بگذارید.
8
یک خط از چسب را پیرامون هر کدام از فریم ها بزنید. ورقه های مایلار و کاغذی را بالای هر تکه قرار دهید . لبه ها را بخوابانید و اجازه دهید چسب به مدت 20 دقیقه خشک شود.
9
به اندازه یک نخود چسب روی دو قسمت باز انتهای چوب ها از یک طرف بزنید. آنها را با چسب روی یک سمت پایه فانوس خود که در مرحله 6 ساختید بچسبانید. این قسمت را با دست به مدت 20 دقیقه راست نگه دارید تا چسب خشک شود. این کار را برای هر طرف تکرار کنید تا هر چهار سمت شما اماده شود.
10
یک لایه از چسب را به میان لبه های هر طرف بزنید سپس لبه ها را به مدت 20 دقیقه در کنار هم نگه دارید. این کار برای کامل شدن فانوس بسیار مناسب است. اکنون شما می توانید یک چراغ LED یا یک شمع را داخل فانوس خود روشن کنید.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: چگونه


ویدیو مرتبط :
با هم یاد بگیریم : ساخت بازی با یونیتی 3d قسمت یک