مردان چاق چطور لباس بپوشند؟


مردان چاق چطور لباس بپوشند؟مدآنلاین/ آقایان با گذر زمان ممکن است دچار اضافه وزن شوند، پس باید طرز پوششی برای خود انتخاب کنند که ظاهری زیبا داشته باشند. د اینجا به چند نکته کلیدی در این زمینه توجه کنید و با ما همراه باشید.

تیشرت، پیراهن مردانه: کدام لباس برای بالاتنه ؟
اگر شما جزو آن دسته از مردانی هستید که اضافه وزن دارند، از پوشیدن لباس‌هایی با برش‌های هلالی بپرهیزید. شما باید لباسی را پیدا کنید که اندازه‌تان باشد و در عین حال که شیک و آراسته است، راحت نیز باشد.
لباس‌هایی که جنسی براق مانند ساتن و ابریشم دارند را فراموش کنید. ( به هر حال، پیراهن ابریشمی دیگر از مد افتاده است.) . چون جنس براق این لباس‌ها، متناسب نبودن اندام شما را بیشتر نمودار می‌سازد. پیشنهاد ما به شما لباس‌هایی با رنگ‌های یکدست و صد در صد کتان است. لازم به گفتن نیست که لباس‌های مشکی برای شما بسیار مناسب است چون این رنگ شما را لاغرتر می‌سازد. لباس‌های دیگری که باید از آنها بپرهیزید لباس‌های پر زرق و برق و یا لباس‌هایی با راه راه‌های افقی است. این گونه لباس‌ها به اندام شما حجم بیشتری می‌دهد. تیشرت‌ها و پلیورهایی که چسبان است را فراموش کنید. لباس‌هایی با مدل یقه پیراهن مردانه را انتخاب کنید. این مدل یقه گردن شما را لاغرتر نشان می‌دهد و اندام شما را کشیده‌تر می‌سازد.

پایین تنه: چه مدل شلواری مناسب شماست؟
فکر نمی‌کنم لازم باشد بگویم که برش‌های لوله تفنگی مناسب شما نیست. شما باید شلوارهای راسته یا شلوارهای بوت کات که کمی آزاد است، بپوشید. شلوار فاق بلند نیز پیشنهاد نمی‌شود، زیرا قسمت‌های پرحجم بدن شما را پهن می‌کند. شلواری با فاق معمولی خوب است و شلواری با فاق کوتاه را هم پیشنهاد می‌کنیم. چون این مدل شلوار به شکم شما نمی‌چسبد. در آخر یک پیراهن مردانه بپوشید و آن را در داخل شلوار خود قرار دهید. کمربند را فراموش نکنید. پیشنهاد دیگر ما یک تیشرت راسته است که بر روی شلوار شما قرار گیرد.

نکاتی کوچک اما کلیدی
برای این که ظاهر خود را لاغرتر نشان دهید همیشه در کمدتان لباس‌هایی با رنگ‌های تیره و ساده داشته باشید. رنگ‌های بنفش، بادمجانی، آبی سلطنتی، سبز زمردی و البته مشکی رنگ‌هایی هستند که شما را لاغر می‌سازد. رنگ قرمز را نیز می‌توانید بپوشید اما رنگ قرمز تیره یا زرشکی. رنگ‌های تند و شاد مناسب شما نیست.
همیشه یک کمربند پهن به کمر ببندید تا ظاهر شما را بشکند و بین بالاتنه و پایین تنه شما تفاوت ایجاد کند. از پوشیدن چند لباس روی هم اجتناب کنید. از لباس‌های سبک و کم حجم استفاده کنید تا ظاهری شیک و اندامی آراسته داشته باشید.
در دنیایی که مدل‌های لاغر و باریک اندام حکم‌فرمایی می‌کند، مردان چاق نیز حق این که بر روی مد باشند را دارند. باید چاقی خود را قبول کنید و بدانید که شما نیز می‌توانید فریبنده و جذاب باشید.
در آخر، اگر شما نیز جزو آقایان چاق به حساب می‌آیید، ترفندهای سبک پوشش خود را با ما در میان گذارید.

منبع: مدآنلاین


ویدیو مرتبط :
دولت مردان کت و شلوار داخلی بپوشند