سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مهلت مجدد برای ثبت نام در کنکور سراسری سال ۹۵/ اطلاعیه جدید سازمان سنجش امروز منتشر می‌شود


حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آ‌موزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: اطلاعات ثبت نامی داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 95 ثبت نام کرده‌اند در روز دوشنبه 17 اسفند ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و این افراد تا 20 اسفندماه مهلت دارند پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه دقیق سازمان سنجش برای مشاهده، کنترل و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

وی افزود: همچنین افرادی که در مهلت تعیین شده موفق به ثبت نام نشده اند می‌توانند از دوشنبه 17 اسفندماه تا پنجشنبه 20اسفندماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود اطلاعات خود ثبت نام کنند.

توکلی گفت: اطلاعیه سازمان سنجش در زمینه نحوه ثبت نام داوطلبان، کد سوابق تحصیلی و نقص مدارک پیش دانشگاهی در مهلت تعیین شده مجدد از بعدازظهر امروز شنبه اول اسفندماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان باید با مطالعه این اطلاعیه برای ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/

 

http://fna.ir/JBDAWS


ویدیو مرتبط :
آلبرت انیشتین در کنکور ( سوتی سازمان سنجش )