سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مایکروسافت یک بخش جدید با نام “تاریخچه آپدیت برای ویندوز ۱۰” را در وب سایت خود ایجاد کرد


مایکروسافت یک بخش جدید با نام “تاریخچه آپدیت برای ویندوز ۱۰” را در وب سایت خود ایجاد کردوین فون/ مایکروسافت امروز بالاخره با توجه به بالا بودن درخواست کاربران، یک صفحه جدید را در وب سایت خود با عنوان تاریخچه آپدیت برای ویندوز ۱۰ ایجاد کرد. این بخش به کاربران اجازه می دهد تا از جزئیات جدیدترین به روز رسانی هایی که برای ویندوز ۱۰ منتشر می شوند آگاه شوند. این جزئیات شامل مواردی که در به روز رسانی ها رفع شده اند و ویژگی های جدید می شوند.

مایکروسافت در خصوص این بخش جدید گفت:

“ما به مشتریان خود متعهد بوده و در تلاش هستیم تا بازخورد های آن ها در خصوص چگونگی عرضه ویندوز به عنوان سرویس و بازخورد هایی که در خصوص دادن جزئیات آپدیت های ویندوز هستند را ترکیب کرده و به مرحله اجرایی برسانیم. بنابراین برای این که به این بازخورد ها پاسخ داده باشیم، ما اطلاعات و جزئیات بیشتری را در خصوص آخرین به روز رسانی هایی که برای ویندوز ۱۰ منتشر می کنیم در اختیار مشتریان خواهیم گذاشت. شما در این صفحه خلاصه ای از مهم ترین تغییراتی که هر به روز رسانی به همراه دارد را خواهید دید، همچنین می توانید برای دیدن جزئیات بیشتر در خصوص هر آپدیت، از لینک هایی که قرار داده می شود استفاده کنید. این صفحه با عرضه هر به روز رسانی به صورت خودکار رفرش می شود.

در این بخش جدید، ما به روز رسانی هایی که منتشر می شوند را به دو شاخه تقسیم کرده ایم، به روز رسانی های مربوط به بیلد ۱۰۲۴۰ ویندوز ۱۰ (انتشار به عنوان نسخه نهایی در مرداد ماه سال ۹۴) و به روز رسانی های مربوط به بیلد ۱۰۵۸۶ ویندوز ۱۰ (انتشار به عنوان به روز رسانی بزرگ پاییز در آبان ماه سال ۹۴). در ماه نوامبر (آبان-آذر) ما به روز رسانی بزرگ ویندوز ۱۰ را پس از آن که از حالت پیش نمایش خارج شد برای کاربران منتشر کردیم. این به روز رسانی از مرداد ماه تا لحظه ای که منتشر گردید، توسط اینسایدر ها آزمایش شد. بسیاری از کاربران ویندوز ۱۰ اکنون به صورت خودکار به روز رسانی بزرگ پاییز را دریافت کرده اند و هم اکنون از بیلد ۱۰۵۸۶ استفاده می کنند. این دسته از کاربران برای دیدن جزئیات هر به روز رسانی، باید به بخش به روز رسانی های مربوط به بیلد ۱۰۵۸۶ مراجعه کنند. اما کاربران برخی از ویرایش های ویندوز ۱۰ مانند نسخه پرو، اینترپرایز و Education می توانند دریافت به روز رسانی ها را به تاخیر بیاندازند و همچنان از بیلد ۱۰۲۴۰ استفاده کنند (برخی از کاربران نسخه اینترپرایز می توانند تا ۱۰ سال بر روی این بیلد بمانند)، این دسته از کاربران می توانند به جزئیات به روز رسانی های مربوط به بیلد ۱۰۲۴۰ مراجعه کنند.”

با توجه به گفته های مایکروسافت، این صفحه بسیار کاربردی و مفید خواهد بود، چرا که در سال جاری مایکروسافت به روز رسانی های زیادی را جهت بهبود و افزودن ویژگی های جدید منتشر می کند و شما با مراجعه به این صفحه می توانید از جزئیات هر یک از این آپدیت ها با خبر شوید.

برای مراجعه به صفحه تاریخچه به روز رسانی های ویندوز ۱۰، اینجا کلیک کنید.

نظر شما در این خصوص چیست؟


منبع: وین فون


ویدیو مرتبط :
۱۰ دلیل برای مهاجرت به ویندوز ۱۰: مایکروسافت اج