فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



همایون شجریان در شهر اراک «نسیم وصل» را اجرا می‌کند


به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، همایون شجریان بار دیگر در حال برگزاری تور کنسرت «هوای گریه» است؛ اثری با آهنگسازی «محمد جواد ضرابیان» که اگرچه حالا می‌توان آن را جزو آثار قدیمی این خواننده موسیقی ایرانی دانست؛ اما همچنان یکی از آثار شجریان است که با استقبال بسیاری روبه‌رو شد.

بخش اول این آلبوم در دستگاه همایون و بیات اصفهان است و تصانیفی چون «هوای گریه»، آواز «نسیم سحر» با همنوازی تار شهرام می‌رجلالی، تصنیف «خانه سودا» و در بخش دوم این آلبوم پنج تصنیف در دستگاه شور ارائه شده که از جملهٔ آن می‌توان به «عشق از کجا»، «حاصل عمر»، «دفتر دل»، «سکوت» و همچنین «نسیم وصل» اشاره کرد.

همایون شجریان در ابتدای این تور کنسرت‌ طی تاریخ دوم و سوم بهمن ماه در شهر بجنورد به روی صحنه رفت و سپس به دیگر شهرهای ایران و از جمله تهران سفر کرده و به اجرای کنسرت خواهد پرداخت.

این خواننده موسیقی ایرانی طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه21 و 22 بهمن ماه ساعت  21:00 در سالن «امام خمینی»  شهر اراک روی صحنه خواهد رفت. قیمت بلیت‌های این اجرا از 45 تا 85 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

بر اساس این گزارش، از «همایون شجریان» آلبومی با آهنگسازی «فردین خلعتبری» در دست انتشار است و همچنین قرار است سی‌دی تصویری «آیینه‌ها» با آهنگسازی «سهراب پورناظری» در بازار موسیقی کشور متشر شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/EHZHS2


ویدیو مرتبط :
نسیم وصل با صدای همایون شجریان