سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ناظر حقوق بشر سوریه :داعش بیش از دوهزار شهروند سوری را اعدام کرده است


ناظر حقوق بشر سوریه :داعش بیش از دو هزار شهروند سوری را اعدام کرده است

ایرنا/ گروه موسوم به ناظر حقوق بشر سوریه اعلام کرد گروهک تروریستی داعش در مدت 18 ماه سیطره خود بر برخی مناطق سوریه ، جنایت های جنگی بیشماری را مرتکب شده و بیش از دو هزار شهروند بی گناه سوری را اعدام کرده است.

گروه موسوم به ناظر حقوق بشر سوریه که مقر آن در لندن است افزود: گروهک داعش در این مدت بیش از 930 عرب سنی از طایفه الشعیطات را در منطقه ریف دیرالزور اعدام کرد زیرا آن ها مقابل این گروهک ایستاده ومانع ورود آن به شهر خود شده بودند .
گروه داعش همچنین 420 عضو خود را به اتهام سرکشی، جاسوسی، فرار و جدا شدن از این گروه اعدام کرده است.
این پایگاه خبری افزود: گروه تروریستی داعش همچنین یک هزار و 24 افسر و نیروی نظامی ارتش سوریه و 253 عضو گروه های مخالف سوری مانند جبهه النصره و کتائب الاسلامیه و کردها را اعدام و خانواده های آن ها را به اسارت برده است.
ناظر حقوق بشر سوریه افزود:داعش مجموعا سه هزار و 707نفر را از زمان اشغال برخی مناطق در سوریه اعدام کرده است که شمار زیادی از آن ها خارجی بوده اند .
گروهک تروریستی داعش برای اعدام مخالفان و حتی سرکرده های فراری خود به شیوه های عجیب و غریبی دست می زند.
گردن زدن با شمشیر، زنده سوزاندن قربانیان، پرت کردن افراد از ارتفاع و کوه، انداختن افراد زنده زیر تانک، شلیک خمپاره مستقیم به افراد اسیر شده، قراردادن قربانیان در قفس های آهنی و فرو بردن آن ها در استخر آب، بستن گردنبند های انفجاری به گردن قربانیان و انواع شیوه های عجیب و غریب اعدام که با اسلام و انسانیت تعارض دارد از جمله روش های داعش برای اعدام قربانیان است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
اعدام یک شهروند سوری با ده ها فشنگ توسط تروریست ها در سوریه