سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جابر انصاری: سفیر جدید عربستان معرفی شده/سیاست ایران گفت و گو با همسایگان است


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حسین جابر انصاری این مطلب را روز دوشنبه در نخستین نشست خبری خود پس از انتصاب به عنوان سخنگوی وزارت امور خارجه بیان کرد.
وی در پاسخ به سوالی درباره مصاحبه قشقاوی معاون وزیر امور خارجه درباره آغاز گفت و گوهای ایران و عربستان در خصوص مسایل ملی و منطقه ای گفت: سیاست ثابت جمهوری اسلامی ایران بر اساس گفت و گو با همسایگان بنا نهاده شده است و این سیاست ادامه پیدا خواهد کرد.
وی اظهار داشت: عربستان یکی از همسایگان بزرگ جمهوری اسلامی ایران است. به نظر می رسد ظرفیت های مهمی برای تغییر فضای موجود است و اگر دولت عربستان اراده قطعی داشته باشد زمینه های تغییر فضای فعلی فراهم خواهد شد.

**لغو یادداشت تفاهم ایران و آرژانتین درباره آمیا رسما اعلام نشده است
سخنگوی وزارت امور خارجه درباره یادداشت تفاهم ایران و آرژانتین نسبت به موضوع آمیا نیز گفت: این یادداشت تفاهم به درخواست دولت آرژانتین امضا شد و جمهوری اسلامی ایران برای نشان دادن حسن نیت خود با این درخواست موافقت کرد و حاصل آن یادداشت تفاهم بود.
جابری انصاری افزود: آن چه اتفاق افتاده در مسیر روند قانونی داخل کشور آرژانتین است و تاکنون لغو این یادداشت تفاهم به جمهوری اسلامی ایران رسما اعلام نشده، طبیعی است که اگر رسما اعلام شود اقدامات لازم انجام خواهد شد.
خبر در حال تکمیل است
سیام**1429

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مسابقه پرورش اندام جابر انصاری ازکلیبر تنهاطبیعی کار ایران