ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مبلغ پاداش رئالی‌ها در صورت قهرمانی


مبلغ پاداش رئالی‌ها در صورت قهرمانیورزش 3/ رئال مادرید فردا این شانس را دارد تا در صورت پیروزی بر دپورتیوو و لغزش بارسا در زمین گرانادا، قهرمان لالیگا شود.
مبلغ پاداش رئالی ها در صورت قهرمانی
رئالی ها البته می توانند دو هفته دیگر در میلان برای یازدهمین بار عنوان قهرمانی اروپا را نیز کسب کنند. 8 خرداد در سن سیرو، رئال باید به مصاف اتلتیکو برود تا سرنوشت قهرمان چمپیونزلیگ روشن شود.
طبق ادعای منابع معتبر اسپانیایی، بازیکنان رئال در صورتیکه بتوانند دبل کنند یعنی قهرمان لالیگا و نیز چمپیونزلیگ شوند، مبلغ یک میلیون یورو پاداش خواهند گرفت. در صورتیکه تنها قهرمان لالیگا شوند مبلغ پاداش 400 هزار یورو خواهد بود و در صورت از دست دادن لالیگا و قهرمان شدن در چمپیونزلیگ، 700 هزار یورو پاداش دریافت خواهند کرد.

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
سرود قهرمانی رئالی ها