فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



شهرداری اصفهان از بافت تاریخی این شهر مانند ناموس خود حفاظت می کند


به گزارش ایرنا،مهدی جمالی نژاد روز شنبه در آیین افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی منطقه چهار این شهر با اشاره به وجود دو نوع بافت قدیمی و تاریخی در اصفهان افزود: بافت تاریخی برای ما اهمیت دارد و همت شهرداری در نظر گرفتنن دغدغه دوستداران میراث فرهنگی در این زمینه است.
جمالی نژاد گفت: سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری وظیفه دارد که بطور جدی مناطق دارای بافت قدیمی را نیز نوسازی و بهسازی کند.
وی افزود: شهرداری در کنار احیای بافت تاریخی به بازسازی و نوسازی بافت قدیمی هم می پردازد.
شهردار اصفهان گفت: با روند پیشرفت اصفهان، این شهر در آینده نزدیک یکی از شهرهای پیشرو و پیشگام کشور و منطقه خواهد بود.
وی با اشاره به افتتاح پروژه های عمرانی، خدماتی و ترافیکی در منطقه چهار گفت: هدف ما این اساس است که در مناطق مختلف و محلات محروم پروژه های مختلفی را اجرا کنیم.
جمالی نژاد با بیان اینکه پروژه باغ مشهد یکی از سه پروژه ای است که امروز در منطقه چهار اصفهان افتتاح شد، افزود: این خیابان یکی از دسترسی های مهم جنوب شرقی اصفهان است که در کاهش بار ترافیک خیابان بزرگمهر کمک بزرگی می کند.
وی افزود: آزادسازی مسیر این پروژه چندماه طول کشید و احداث آن حدود 27 میلیارد تومان هزینه دربرداشت.
شهردار اصفهان به احداث و پیش بینی پل های مکانیزه در این منطقه نیز اشاره کرد و گفت: امروز دو پل مکانیزه مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی افزود: این پل ها می تواند امنیت جان مردم را در مناطق پرترافیک و دارای سرعت بالای خودروها تامین کند.
چهار پروژه خیابان باغ مشهد، پل های مکانیزه عابر پیاده و موزه علوم و فنون، امروز در منطقه چهار شهر اصفهان با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان به بهره برداری رسید.
به گزارش ایرنا، به دنبال اجرای هر هفته چند افتتاح، ظهر امروز این طرح ها با هزینه بالغ بر 352 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
خیابان باغ مشهد حدفاصل خیابان لاله شرقی – سلمان فارسی با طول 550 متر و عرض هر باند هشت متر احداث شده است.
همچنین احداث پل مکانیزه عابرپیاده روبروی چشمه باقرخان و پل مکانیزه عابر پیاده واقع در خیابان جی روبروی مسجد امیرالمومنین(ع) نیز امروز به بهره برداری رسید.
عملیات اجرایی موزه علوم فنون واقع در خیابان سلمان فارسی – باغ جوان با مساحت 800 مترمربع نیز طرح دیگری است که امروز در منطقه چهار اصفهان به بهره برداری رسید.
6027/7150

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ظلم شهرداری سبزوار به بافت تاریخی شهر