فردی که به خاطر شباهتش به اکبر عبدی بازیگر شد


فردی که به خاطر شباهتش به اکبر عبدی بازیگر شد

باشگاه خبرنگاران/ بابک بادکوبه هنرمند تلویزیون، از فعالیت‌های اخیر خود و خاطرات بازیگری در کودکی‌اش گفت.
بابک بادکوبه بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فعالیت‌های اخیر خود، اظهار داشت: در حال حاضر به صورت پروژه‌ای در صدا و سیما کارگردانی، نویسندگی، اجرا و بازیگری می‌کنم؛ اما به صورت دائم مدیرعامل آژانس تبلیغاتی هستم. آخرین کارم تولید کلیپ‌های فرهنگی با موضوعات مختلف مثل احترام به والدین، سیگار نکشیدن، محیط زیست و ... بود.

وی در خصوص نقش‌آفرینی خود در مجموعه «در خانه» بیان کرد: «در خانه» در سال 1364 به تهیه‌کنندگی بیژن بیرنگ و کارگردانی مسعود رسام تولید شد، در آن زمان من به مهد کودک صدا و سیما می‌رفتم و شباهت من به اکبر عبدی و تجربه بازیگری موجب شد برای نقش محسن (پسر اکبر عبدی) انتخاب شوم.

بادکوبه با اشاره به اینکه خاطرات شیرینی از مجموعه «در خانه» دارد، گفت: برای من تمام لحظات شیرین «در خانه» سرشار از خاطره‌های شیرین است؛ اما جذاب‌ترین خاطره‌ام مربوط به ضبط بخش مخترعین بود که من باید صابون گاز می‌زدم، همچنین نقش‌آفرینی در کنار اساتیدی چون شهلا ریاحی و اکبر عبدی برای من در 9 سالگی همانند کلاس درس بود.

بازیگر «سفر جادویی» در پاسخ به این سؤال که چرا فعالیت در بازیگری را ادامه نداده است، عنوان کرد: من بعد از برنامه «بچه‌ها این رو شنیدن» و «در خانه» فعالیت بازیگری داشتم؛ اما به علت فعالیت علمی و تحصیل در زمینه‌های مختلف کمتر بازیگری کردم. در دانشگاه‌ سینما و مدیریت صنعتی خواندم و در زمینه زبان بدن، تبلیغات و برندسازی مطالعه کردم که به دلیل علاقه به مطالعه و تحقیقات کمتر فرصت بازیگری پیش آمد.

کارگردان سریال «جستجوگران جوان» در خصوص دیگر بازیگران کودک «در خانه» گفت: همبازی‌های من محمد چراغعلی در نقش مرتضی عینکی در حال حاضر کارمند صدا و سیماست و آرش محمدزاده بازیگر نقش جواد خارج از کشور است.

وی با اشاره به اینکه دغدغه‌ امروز من برون‌رفت کشور از شرایط سخت اقتصادی است، گفت: دغدغه امروز من برون‌رفت کشور از شرایط سخت اقتصادی و بهتر شدن زندگی بشر است که در همین رابطه نامه‌ای به جناب رئیس جمهور نوشتم.

بازیگر فیلم سینمایی «همخانه» در مورد علاقه‌اش برای بازگشت به عرصه بازیگری بیان کرد: من 30 سال است که بازیگری می‌کنم و در تلویزیون بزرگ شدم. حتی من عروسی‌ام را در باشگاه صدا و سیما گرفتم و الآن هم علاقه به بازیگری در سینما و تلویزیون را دارم. اکبرعبدی همیشه از من تقدیر و تعریف می‌کرد و می‌گفت: تو یک روز نقش بچه من «در خانه»، یک روز رفیق «سفر جادویی» و یک روز فامیل «همخانه» را ایفا کردی و یک روز هم نقش خود من را بازی خواهی کرد.

وی در پایان تصریح کرد: وقتی از کودکی وارد حرفه بازیگری می‌شوی، فایده و زیان‌هایی دارد. برای مثال امروز بازیگری و متدهای آن در جان من شکل گرفته است اما شاید نتوانستم کامل کودکی کنم و نیمی از عمر من سرکار گذشت. امروزه راه برای علاقه‌مندان به بازیگری باز است. کلاس‌ها و دوره‌های خصوصی و دانشگاهی و تعداد زیاد کانال‌های تلویزیونی فرصت مناسبی برای فعالیت مؤثر را ایجاد کرده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
رقص بازیگر اکبر عبدی