سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شجاعت امیر سرلشکر محمد سلیمی در تقویم روزگار به یادگار خواهد ماند


به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، سازمان بسیج زنان کشور با انتشار پیامی درگذشت امیر سرلشکر مرحوم محمد سلیمی فرمانده سابق کل ارتش را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

امیر سرلشکر مرحوم محمد سلیمی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران مایه افتخار و مباهات این مرز و بوم بود و شجاعت و مقاومت ایشان در دوران دفاع مقدس و نظام جمهوری اسلامی ایران در تقویم روزگار برای همیشه به یادگار خواهد ماند.

بسیج جامعه زنان کشور با نهایت تأثر و تأسف درگذشت فقید سعید امیر متعهد و مجاهد سرلشکر محمد سلیمی را به محضر فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن مرحوم رضوان الهی و برای بازماندگان مکرم صبر و شکیبایی مسئلت دارد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/GPR1IP


ویدیو مرتبط :
آنچه از چهارشنبه آخر سال به یادگار ماند