ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کونته: مقابل بهترین تیم دنیا قرار گرفتیم؛ خستگی برخی از بازیکنان باعث شکست ما شد


به گزارش خبرگزاری فارس، آنتونیو کونته سرمربی تیم ملی ایتالیا پس از شکست تلخ 4 بر یک مقابل آلمان اظهار داشت که آنها مقابل دو تا از بهترین تیم های کنونی جهان یعنی آلمان و اسپانیا قرار گرفتند و از عملکرد شاگردانش راضی است ولی خستگی برخی از بازیکنان باعث شد فرصت زیادی به ژرمن ها بدهد.

کونته پس از این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: ما به چنین آزمایش هایی نیاز داریم تا خودمان را ارزیابی کنیم. ما در دو دیدار اخیر برابر بهترین تیم های کنونی جهان قرار گرفتیم. بازیکنان تمام سعی خود را کردند ولی خستگی برخی از بازیکنان باعث شد تا به حریف فرصت بدهیم.

وی افزود: برخی از بازیکنان به خاطر بازی در روز جمعه گذشته احساس خستگی می کردند و من در یورو 2016 بهترین ها و آماده ترین ها را به تیم ملی دعوت خواهم کرد ولی در کل بازیکن جدید را دعوت نخواهم کرد و این بازیکنان خواهد بود. زمانی که با قدرت بازی می کنیم نیاز دارید تا ساق های بسیار قوی داشته باشید اما در این بازی برخی از بازیکنان احساس خستگی می کرد و این خوب نیست..

انتهای پیام/ک


ویدیو مرتبط :
گفتگو با بازیکنان تیم ملی و کفاشیان پس از شکست ترکمنستا