ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بازیکن آستون ویلا به دلیل کشیدن قلیان از باشگاه اخراج شد


بازیکن آستون ویلا به دلیل کشیدن قلیان از باشگاه اخراج شدمهر/ پس از انتشار عکس هایی که "گابریل آگبنلاهور» را در حال کشیدن قلیان نشان داده است باشگاه آستون ویلا بازیکن خود را تا زمان انجام تحقیقات کامل در این خصوص به حالت تعلیق درآورده است.
ویلا که جزو تیم های انتهایی جدول رده بندی این فصل رقابتهای لیگ برتر انگلستان است، اعلام کرده آگبنلاهور در بازی روز شنبه مقابل چلسی جزو نفرات تیم نخواهد بود چراکه باید در خصوص کشیدن قلیان در تعطیلات در امارات متحده عربی پاسخگو باشد.
این تصمیم با نظر مستقیم «اریک بلک» که به تازگی جایگزین «رمی گارده» در تیم آستون ویلا شده اتخاذ شده است.
بلک به خبرنگاران گفت: در این خصوص تحقیقات در حال انجام است. واضح است که نمی توانم در این خصوص اطلاعات بیشتری به شما بدهم چراکه تحقیقات در جریان است. من این تصمیم را خودم اتخاذ کرده ام چون می خواهم بر روی فوتبال تمرکز داشته باشیم.
آگبنلاهور سه بازی ملی در تیم انگلستان در کارنامه دارد و در این فصل از رقابتها ۱۸ بار برای آستون ویلا به میدان رفته است.
این بازیکن ۲۹ ساله در سفر به دوبی به همراه هم تیمی اش میکا ریچاردز و دوایت گیل و فرازیر کمپل از کریستال پالاس در حال کشیدن قلیان دیده شده است.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
فان؛ حرکات جالب بازیکن چسترفیلد برای اخراج بازیکن حریف