سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وزیر بهداشت ایران با نخست وزیر لبنان دیدار کرد


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،‌ «سید حسن قاضی زاده هاشمی» وزیر بهداشت و درمان جمهوری اسلامی ایران با «تمام سلام» نخست وزیر لبنان دیدار و درباره سرمایه‌گذاری مشترک با وی گفت‌وگو کرد.

به گزارش وبگاه خبری «النشره»، هاشمی بعد از دیدار با تمام سلام در سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: درباره ضرورت فعالیت مشترک بین دو کشور بویژه در خصوص احداث کارخانه‌های تولید دارو در لبنان و همچنین درباره سرمایه گذاری مشترک بحث و گفت‌وگو کردیم.

بر اساس این گزارش، وزیر بهداشت و درمان ایران و نخست وزیر لبنان همچنین درباره تبادل تجربیات و مهارت‌های بین دو کشور رایزنی کردند.

هاشمی روز گذشته با «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار کرده بود. در این دیدار «محمد فتحعلی» سفیر ایران در بیروت و «سید عبدالله صفی‌الدین» نماینده حزب‌الله در تهران نیز حضور داشتند.

در نشست مذکور آخرین تحولات منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

http://fna.ir/YB4VUZ


ویدیو مرتبط :
دیدار وزیر دارایی لبنان با وزیر اقتصاد کشورمان