سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



استعفا پشت استعفا در راه آهن/قائم‌مقام و مدیر حقوقی باشگاه راه‌آهن هم استعفا کرد


عبدالصمد ابراهیمی  در خصوص جدایی علیرضا رحیمی گفت: رحیمی را سالهاست می شناسم و سابقه دوستی چند ساله ای داریم اما در این مدتی که همکاری تنگاتنگی با هم داشتیم درس های زیادی از او یاد گرفتم. رحیمی مدیری است که برای موفقیت باشگاه ،شبانه روز وقت صرف می کرد و فعالیت در کنار او را برای خود افتخاری بزرگ می دانم. او چندبار استعفا داد و هر بار استعفایش رد شد تا اینکه اکنون در آستانه نیم فصل با پذیرش استعفایش از باشگاه جدا شد ولی خدمات و زحمات او در باشگاه راه آهن از یادنرفتنی است.

وی درمورد انتصاب رضا صادق پور به عنوان مدیرعامل جدید و جانشین رحیمی اظهار داشت: صادق پور چندماهی است که به عنوان عضو هیات مدیره راه آهن حضور دارد و تلاش های زیادی برای بهبود اوضاع باشگاه داشته و مدیری فوتبالی است. انشاالله با حضور او روند امور باشگاه بهتر شود و شاهد موفقیت های راه آهن باشیم.

ابراهیمی درباره وضعیت فعالیت خودش پس از استعفای رحیمی تصریح کرد: ورای دوستی و همکاری چندساله‌ام با مهندس کیانیان مالک باشگاه، حضورم در مناصب اجرایی باشگاه به درخواست و با حکم علیرضا رحیمی بود و اکنون که مدیرعامل رفته ،تداوم حضور قائم مقام عملا موضوعیت ندارد و مدیرعامل جدید اگر حضور قائم مقام را لازم بداند فرد مورد نظر خود را معرفی و منصوب خواهد کرد پس با آرزوی موفقیت برای مدیرعامل جدید و باشگاه راه آهن ،استعفای خود را اعلام و شنبه نیز استعفایم را کتبا تقدیم صادق پور خواهم کرد تا دستش برای انتخاب زیرمجموعه مورد نظر خود باز باشد.

ابراهیمی یادآور شد: در نیم فصلی که در خدمت باشگاه راه آهن بودم همکاران عزیزم در دفتر باشگاه تلاش های صادقانه ای داشتند و همچنین کادر فنی و تدارکات و پزشکی و سرپرست تیم و بازیکنان و اعضای آکادمی و تیم های پایه نیز همواره مرا مورد لطف خود قرار داده و از هیچ تلاشی در راستای همکاری فروگذار نبودند که همین جا و از طریق تریبون شما از همه آنها صمیمانه حلالیت طلبیده و خداحافظی می کنم.


ویدیو مرتبط :
ای مادر گرامی، استعفا، استعفا! ـ دکتر هلاکویی