سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اخبار غیر رسمی از تغییر مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند


به گزارش ایرنا اخبار مربوط به انتصاب عچرش به عنوان مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند روز شنبه به صورت گسترده در رسانه های مجازی منتشر شد.
گفته می شود علت این تغییرات، انتشار اخباری مبنی بر اهدای سکه به برنامه «پایش» و حاشیه هایی در این خصوص در رسانه ها، می باشد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند نیز چهارشنبه هفته گذشته با ارائه توضیحاتی در خصوص انتشار اخباری مبنی بر اهدای سکه به برنامه 'پایش' گفت:این اقدام، خودسرانه بوده و بدون هماهنگی با هیات مدیره سازمان انجام گرفته است.
اسماعیل زمانی در جمع خبرنگاران رسانه ها در خصوص انتشار اخباری مبنی بر ارسال سکه از سوی سازمان منطقه آزاد اروند، گفت:با تاکید آقای ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور و اعضای هیات مدیره، با عوامل این اقدام برخورد قانونی می شود.
وی در توضیح سخنان خود گفت:البته به پاس همراهی و حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه، در آیین ها یا بازدید خبرنگاران از مجموعه ها، هدایایی به رسم یادبود اهدا می شود، ولی موضوع خبری اهدای سکه به تهیه کننده برنامه 'پایش' از سوی برخی بزرگنمایی شد و برخی نیز در این خصوص به شیوه ای عمل کردند که انگار مدیران عالی مناطق آزاد در جریان این کار بوده اند.
زمانی با بیان اینکه این اقدام بدون هماهنگی با هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند انجام شده است، افزود:از خبرنگاران و رسانه ها نیز انتظار داریم، در انعکاس اخبار، همه زوایای موضوع را در نظر گرفته و اخبار را با هوشمندی منتشر کنند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در ادامه سخنانش، تعامل و همکاری با رسانه ها را راهبرد اصولی این سازمان خواند و گفت:برای تحقق این هدف، از هیچ کوشش و اقدامی دریغ نکرده ایم.
عچرش پیش از این دبیر شورای تامین منطقه آزاد اروند، مشاور عالی مدیر عامل و مدیر حوزه اهواز منطقه آزاد اروند بود که با حفظ سمت به عنوان مدیر روابط عمومی منطقه آزاد اروند منصوب شده است.
مشاور و مسئول روابط عمومی گمرکات خوزستان نیز در کارنامه مدیریتی ابراهیم عچرش دیده می شود.
رسانه های آبادان و خرمشهر از انتصاب عچرش به عنوان مدیر روابط عمومی این سازمان با توجه به تجربیات وی ستقبال کرده اند.
یکی از مسئولان روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند و یکی از مسئولان روابط عمومی دبیرخانه مناطق آزاد تجاری کشور نیز در گفت و گو با ایرنا گفتند که تاکنون خبری رسمی مبنی بر این انتصاب به این مدیریت ها نرسیده است.
سید ابراهیم میرموسوی پیش از این به عنوان مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند خدمت می کرد.
6125

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تیم فوتسال روابط عمومی وبازرسی سازمان منطقه آزادکیش