سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گروه فشار آمریکایی حامی تحریم، کمپین بین‌المللی ضد تجارت با ایران تشکیل داد


گروه فشار آمریکایی حامی تحریم، کمپین بین‌المللی ضد تجارت با ایران تشکیل داد

فارس/ گروه فشار حامی تحریم‌های ایران که شواهدی از ارتباطاتش با دولت آمریکا هم وجود دارد، روز پنجشنبه کمپینی بین‌المللی ضد تجارت با ایران تشکیل داد.

این گروه، روز پنجشنبه روی وب‌سایت خود اعلام کرده کمپینی بین‌المللی با هدف هشدار به شرکت‌های سراسر جهان، درباره خطرات حقوقی، مالی و اعتباری تجارت با ایران راه انداخته است.

«اتحاد علیه ایران هسته‌ای» با اشاره به اینکه برخی از شرکت‌های خارجی، امضای برجام میان ایران و گروه 1+5 را چراغ سبزی برای ورود به بازار ایران دیده‌اند تأکید کرده این کمپین در پی گوشزد کردن این نکته به شرکت‌های بین‌المللی است که تحریم‌ها هنوز پابرجا هستند و رفع نشده‌اند.

مارک والاس، که قبلاً نماینده آمریکا در سازمان ملل بوده و به تازگی به سمت ریاست گروه اتحاد علیه ایران هسته‌ای انتخاب شده گفت: «کسانی که شتابزده در پرتو برجام به سمت امضای قراردادهای تجاری با ایران حرکت می‌کنند، شرکتشان را در معرض خطرات مالی و اعتباری قرار می‌دهند.»

گروه اتحاد علیه هسته‌ای ادعا می‌کند غیردولتی است اما هنگامی که دولت باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا سال گذشته با استناد به یک قانون بسیار قدرتمند امنیت ملی برای لغو شکایت از این گروه در یک پرونده قضایی خصوصی وارد عمل شد، تا حد زیادی از تردیدها درباره صحت این ادعاها کاسته شد.


ویدیو مرتبط :
کمپین نه به تحریم ;نشست بررسی تحریم های بین المللی