ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سجادی: فدراسیون جانبازان و معلولان یكی از موفق‌ترین فدراسیون‌هاست


به گزارش ایرنا، بیستمین مجمع عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان عصر امروز (چهارشنبه) با حضور نصراله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان، محمود خسروی وفا رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان و سایر اعضای مجمع برگزار شد.
سجادی در این مجمع با اشاره به این كه كمیته‌ ملی پارالمپیك و همچنین فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان یكی از موفق‌ترین و با نظم‌ترین نهادها در ورزش كشور هستند، اظها‌ر داشت: موفقیت این دو نهاد در طی سالیان اخیر و به ویژه‌ در پارالمپیك‌های متعدد نشان از یك كار گروهی و تیمی است كه نمونه بارز آن نتایج بسیار خوبی است كه طی 37 سال گذشته پس از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه ورزش و به ویژه‌ در بازی‌های پارالمپیك كسب كرده است.
وی گفت: این فدراسیون هر دوره نسبت به دوره‌های قبل در پارالمپیك‌ها پیشرفت بسیار خوبی چه از نظر تعداد كسب سهمیه و چه از لحاظ مدال آوری در جدول بازی‌های پارالمپیك از نظر رتبه بندی داشته است كه این حاصل خدماتی است كه كمیته‌ ملی پارالمپیك و فدراسیون جانبازان و معلولان در طی این مدت داشته اند.
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان خاطر‌ نشان كرد: جا دارد من در اینجا از تمام ورزشكاران، مربیان و از فدراسیون جانبازان و معلولان و كمیته‌ ملی پارالمپیك به خاطر تلاشی كه در طی این چند سال داشتند تشكر ویژه‌ داشته باشم كه با این شرایط جسمانی تاكنون توانسته‌اند افتخارات زیادی را كسب كنند و دل مردم را شاد كنند.
وی ا‌دا‌مه‌ داد: من خوشحال هستم تا به امروز ورزش معلولان موفق به كسب 88 سهمیه پارالمپیك شده است و به گفته محمود خسروی وفا تعداد این سهمیه‌ها به 93 سهمیه افزایش پیدا خواهد كرد كه نسبت به دوره قبل جهش بسیار خوبی است. ضمن اینكه در لندن اگر تنها هفت نفر بانوی معلول داشتیم، امروز تعداد سهمیه ها به 20 سهمیه افزایش پیدا كرده است كه این نشان از جهش بسیار خوب است.
سجادی ا‌ضافه‌ كرد‌: ورزش معلولان از جمله منظم‌ترین و موفق‌ترین فدراسیون‌ها در كشور است و افتخارات زیادی را برای ورزش كشور به ارمغان آورده است. امیدوارم كه شاهد انعكاس بسیار خوب فعالیتهای ورزش جانبازان و معلولان از سوی رسانه‌ها باشیم.
ورزشی(1)**1379

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ازمشکلات موجود در فدراسیون شطرنج تا حاشیه‌های فدراسیون فوتبال